اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی امروز و فردا

هوای همدان گرم‌تر می‌شود

مسئول مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان همدان از تغییرات بسیار محسوس در دمای سطح استان همدان خبر داد.

هوای همدان گرم‌تر می‌شود

نادر پیرتاج همدانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار داشت: با رصد تغییرات نوسان دمای هوا در سطح استان همدان شاهد جو آرامی در استان هستیم و دمای هوا در دو روز ابتدایی سال 92 گرم‌تر خواهد شد.

وی افزود: دمای کلی هوای استان همدان بیش یک تا 18 درجه سانتیگراد در نوسان بوده که از ابتدای صبح فردا دوم فروردین ماه این دما افزایش و گرم‌تر خواهد شد.

مسئول مرکز پیش بینی هواشناسی همدان تصریح کرد: بر اساس بررسی نقشه‌های هواشناسی آسمان استان طی 48 ساعت آینده صاف تا قسمتی ابری و گاهاً با افزایش ابر و در مناطق جنوبی استان احتمال بارش بسیار خفیف باران پیش‌بینی می‌شود.

وی یادآور شد: برا این اساس در روزهای پنج‌شنبه و جمعه مسافرانی که همدان را برای سفر نوروزی خود انتخاب کردند بدون کمترین مشکلی از نظر جوی و آب و هوایی می‌توانند از اماکن دیدنی سطح استان همدان دیدن کنند.

پیرتاج خاطرنشان کرد: سایت اینترنتی مرکز هواشناسی استان همدان به نشانی www.sinamet.ir  به صورت به روز شده در اختیار مسافران و میهمان عزیز خواهد بود تا قبل از مسافرت به این استان از وضعیت آب و هوایی اطلاع یابند و در صورت نیاز می‌توانند به صورت 24 ساعته با شماره تلفن 2569085-0811 آخرین تغییرات جوی سطح استان همدان را رصد و بررسی کنند.

انتهای پیام/89020/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول