اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست اداره پیش‌بینی هواشناسی قم:

هنگام تحویل سال، قم گرم و آفتایی است / وزش باد تداوم ندارد

خبرگزاری فارس: سرپرست اداره پیش‌بینی و تحقیقات اداره کل هواشناسی قم گفت: با وجود وزش باد در استان قم که از آغازین ساعات امروز شروع شده است اما تحویل سال را با آرامی و گرمی پشت سر خواهیم گذاشت.

هنگام تحویل سال، قم گرم و آفتایی است / وزش باد تداوم ندارد

محمدرضا قاضی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار داشت: هوای امروز قم ابری همراه با بارش پراکنده رگبارگونه خواهد بود.

وی با اشاره به وزش باد نسبتا شدید در قم عنوان کرد: یک سیستم پرفشار از شمال و یک سیستم کم فشار از جنوب غربی به شرق وارد کشور شده که برخورد این دو توده در نوار مرکزی کشور سبب وزش شدید باد در استان‌های تهران، سمنان، اصفهان، مرکزی، البرز و قم شده است.

سرپرست اداره پیش‌بینی و تحقیقات اداره کل هواشناسی قم تصریح کرد: در برخی مناطق به ویژه غرب سرعت وزش باد به 100 کیلومتر در ساعت می‌رسد.

وی ادامه داد: وزش باد تا اوایل شب ادامه خواهد داشت و در نیمه شب به تدریج جو آرام می‌شود و روز سال تحویل، هوای آفتابی و گرمی را شاهد خواهیم بود.

قاضی با بیان اینکه تا پایان هفته بارش نداریم ابراز داشت: بارش بعدی روز دوشنبه به صورت رگبار زودگذر است.

وی در مورد وضعیت دمای هوا در شهر قم گفت: امروز و فردا با کاهش هفت تا 10 درجه سانتیگرادی هوا مواجه خواهیم بود ضمن اینکه امروز دمای هوا حداکثر 12 درجه سانتیگراد بالای صفر است که نسبت به روز گذشته در همین موقع 9 درجه کاهش داشته است.

سرپرست اداره پیش‌بینی و تحقیقات اداره کل هواشناسی قم تصریح کرد: دمای هوا امروز در گرم‌ترین ساعات به 19 تا 20 درجه سانتیگراد و فردا به 23 تا 24 درجه سانتیگراد خواهد رسید.

انتهای پیام/78001/غ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول