اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار ویژه عسلویه:

عسلویه میزبان یک میلیون مسافر نوروزی است

بخشدار ویژه عسلویه گفت: پیش‌بینی می‌شود بیش از یک میلیون نفر در تعطیلات نوروز از اماکن گردشگری و دیدنی عسلویه بازدید کنند.

عسلویه میزبان یک میلیون مسافر نوروزی است

سید محمد احمدپور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در عسلویه اظهار داشت: عسلویه از مناطق مهم و تاثیرگذار در سطح کشور است و بخش عمده‌ای از درآمد کشور در این منطقه تامین می‌شود.

وی افزود: پارس جنوبی در سطح جهان شهرت دارد و عسلویه میزبان فازهای عظیم پالایشگاهی و شرکت‌های پتروشیمی است و همواره شاهد پیشرفت‌های بزرگ صنعتی و اقتصادی در این منطقه هستیم.

بخشدار ویژه عسلویه خاطر نشان کرد: در ایام تعطیلات نوروز همواره شاهد حضور جمع زیادی از مسافران و مهمانان نوروزی هستیم و به همین دلیل توسعه زیرساخت‌های گردشگری در عسلویه اهمیت خاصی دارد.

احمدپور تصریح کرد: در سال جاری در امر ساحل‌سازی و زیباسازی ساحل عسلویه اقدامات مؤثری انجام گرفته و این امر در جذب گردشگر و افزایش میزان ماندگاری گردشگران تاثیرگذار است.

وی اضافه کرد: خدمات‌رسانی بهینه به مسافران نوروزی و افزایش امکانات رفاهی برای مهمانان نوروزی مورد تاکید مسئولان منطقه قرار دارد و به فضل خدا در تعطیلات نوروزی بهترین و باکیفیت‌ترین خدمات را ارائه می‌دهیم.

بخشدار ویژه عسلویه گفت: پیش‌بینی می‌کنیم بیش از یک میلیون نفر در تعطیلات نوروز از اماکن گردشگری و دیدنی عسلویه بازدید کنند و تامین کالاهای ضروری و مایحتاج مورد نیاز این عزیزان امری لازم است.

احمدپور بیان کرد: ستاد تسهیلات سفر عسلویه تلاش بسیار زیادی برای ساماندهی مهمانان نوروزی انجام داده و تمام دستگاه‌های اجرایی در این امر مشارکت فعالانه دارند.

وی ابراز داشت: جنگل‌های حرا از اماکن گردشگری ویژه و منحصربه‌فرد است و انتظار داریم تعداد زیادی از گردشگران از این منطقه دیدنی بازدید کنند.

انتهای پیام/2451/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول