اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار ویژه عسلویه خبر داد

راه‌اندازی بیمارستان مجهز صحرایی در عسلویه

خبرگزاری فارس: بخشدار ویژه عسلویه از راه‌اندازی بیمارستان مجهز و پیشرفته صحرایی در عسلویه خبر داد.

راه‌اندازی بیمارستان مجهز صحرایی در عسلویه

سید محمد احمدپور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در عسلویه با تبریک سال نو اظهار کرد: از هم‌اکنون آماده استقبال و پذیرایی از مهمانان نوروزی هستیم و هیچ مشکلی در ارائه خدمات به مهمانان نداریم.

وی افزود: دستگاه‌های مختلف اجرایی و مسئولان شهرستان تلاش بسیار زیادی برای بهبود وضعیت شهرها و روستاهای منطقه عسلویه انجام داده‌اند و امیدواریم به اهداف مورد نظر برسیم.

بخشدار ویژه عسلویه خاطر نشان کرد: سپاه خاتم‌الانبیاء عسلویه در سال جاری در راستای خدمات‌رسانی به مناطق محروم در روستاهای عسلویه تلاش بسیار زیادی داشته است که از طرف تمام دستگاه‌های اجرایی و مردم از این نهاد تقدیر می‌کنیم.

احمدپور از راه‌اندازی بیمارستان مجهز و منحصر به‌فرد صحرایی در عسلویه خبر داد و تصریح کرد: این بیمارستان با همکاری دستگاه‌های اجرایی، شهرداری‌، دهیاری‌، آموزش و پرورش و شبکه بهداشت و خدمات شهری منطقه ویژه و در رأس آنها سپاه راه‌اندازی می‌شود.

وی اضافه کرد: این بیمارستان صحرایی از تاریخ 31 فروردین‌ماه تا 5 اردیبهشت‌ماه در روستای چاه‌مبارک راه‌اندازی می‌شود و خدمات مهمی در زمینه بهداشت و درمان ارائه می‌کند.

بخشدار ویژه عسلویه گفت: این بیمارستان توسط مجموعه بیمارستان شهید صدوقی اصفهان با حضور 5 پزشک فوق‌تخصص و بیش از 20 پزشک متخصص در این منطقه محروم راه‌اندازی می‌شود.

احمدپور افزود: در این بیمارستان صحرایی تمام خدمات درمانی پیشرفته ارائه می‌شود و حتی اتاق عمل و تجهیزات فوق‌پیشرفته جراحی نیز پیش‌بینی شده است.

وی تصریح کرد: عمل جراحی کلیه و جراحی‌های چشم‌پزشکی و سایر موارد مهم درمانی در این بیمارستان پیش‌بینی شده است.

بخشدار ویژه عسلویه با بیان اینکه تمام خدمات درمانی در این بیمارستان صحرایی رایگان است، گفت: تمام شهروندان استان بوشهر می‌توانند از خدمات رایگان این بیمارستان صحرایی بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/2451/ز30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول