اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ورزش اصفهان در سالی که سپری شد-19

ابراهیمی: علاقه‌مندی روسای هیئت‌ها با وجود بی‌پولی مفرط نقطه قوت ورزش اصفهان بود

خبرگزاری فارس: معاون امور توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: علاقه‌مندی روسای هیئت‌های ورزشی استان برای انجام فعالیت هیئت با وجود بی‌پولی مفرط نقطه قوتی برای ورزش اصفهان در سال جاری بود.

ابراهیمی: علاقه‌مندی روسای هیئت‌ها با وجود بی‌پولی مفرط نقطه قوت ورزش اصفهان بود

غلام ابراهیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: در سال 91 مشکلات مالی دامنگیر تمام بخش‌ها بود و ورزش نیز با این مشکل دست و پنجه نرم کرده و بودجه کافی از طریق وزارت ورزش و جوانان در اختیار اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان قرار نگرفت.

وی ادامه داد: با این حال هیئت‌های ورزشی اصفهان با علاقه‌مندی به فعالیت خود ادامه داده و تقویم اجرایی سال 91 را به مرحله عملیاتی رساندند.

معاون امور توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان اصفهان افزود: اداره کل ورزش و جوانان این استان، تا جایی که در توان داشت، از هیئت‌های ورزشی حمایت کرد و امکانات خوبی را در اختیارشان گذاشت.

وی اضافه کرد: اداره کل ورزش و جوانان اصفهان در حد توان خود از هیئت‌های ورزشی و اداره‌ها ورزش و جوانان حمایت کرد تا به جایگاه نسبتاً موفق ورزش اصفهان در سطح خللی وارد نشود.

ابراهیمی عدم تزریق منابع مالی را نقطه ضعف ورزش  اصفهان  در امسال عنوان کرد و گفت: این مسئله به نوعی در بخش‌های دیگر نیز وجود داشت و تنها مختص ورزش نبود.

این مقام مسئول پیگیری‌های صورت گرفته در مورد ورزشگاه نقش جهان را اتفاق شاخص ورزش استان دانست و یادآور کرد: از زمانی که جواهری مدیریت ورزش استان را در اختیار گرفته، با پیگیری‌های زیاد اقدامات قابل توجهی برای تکمیل این ورزشگاه صورت گرفته است که نسبت به سال‌های گذشته برجسته‌تر بوده است.

انتهای پیام/63006/ق20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول