اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل میراث فرهنگی همدان:

خبرنگاران به صورت رایگان از اماکن تاریخی همدان بازدید می‌کنند

خبرگزاری فارس: مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری همدان از بازدید رایگان خبرنگاران رسانه‌های مختلف از اماکن تاریخی همدان در ایام نوروز خبر داد.

خبرنگاران به صورت رایگان از اماکن تاریخی همدان بازدید می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان علیرضا ایزدی در حاشیه جشن شب عید که در جمع خبرنگاران اظهار داشت: جای خوشحالی است که در آخرین ساعات سال 91 خبرنگاران همدانی با علاقه‌مندی و شور همیشگی برای اطلاع‌رسانی در کنار مدیران هستند و برای پوشش رویدادهای مختلف حضور دارند.

وی افزود: خبرنگاران همدانی با توجه ویژه‌ای که نسبت به اطلاع‌رسانی مناسب در حوزه گردشگری دارند، همیار بسیار خوبی در این عرصه بوده و اکنون دغدغه‌ای در استان در خصوص اطلاع‌رسانی وجود ندارد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی همدان ادامه داد: اوج همکاری و حضور خبرنگاران همدانی در ششمین جشنواره زمستانی که در بهمن ماه امسال برگزار شد بسیار چشمگیر بود و انعکاس رویداد و اتفاقات که در این جشنواره افتاد را به بهترین نحوه در رسانه‌های مختلف صورت گرفت.

وی اضافه کرد: خبرنگاران جایگاه ارزشمند و والایی در جامعه دارند و بر این اساس و همزمان با فرا رسیدن عید نوروز، تمام مکان‌های تاریخی و گردشگری تحت نظارت و مدیریت میراث فرهنگی و گردشگری استان همدان پذیرای آنان به صورت رایگان است.

ایزدی ابراز کرد: خبرنگاران خبرگزاری‌ها، روزنامه‌های سراسری و مطبوعات محلی، سایت‌های خبری و همچنین بخش‌های مختلف صدا و سیما کشور می‌توانند با ارائه کارت خبرنگاری نسبت به بازدید از تمام اماکن تاریخی استان همدان اقدام کنند.

وی در پاسخ به سئوال خبرنگار فارس همدان مبنی بر اینکه آیا برای اقشار دیگر تسهیلات و  تخفیف در نظر گرفته شده است یا خیر، اذعان کرد: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده جانبازان و ایثارگران و همچنین بازنشستگان کشوری و لشگری نیز می‌توانند با ارائه کارت شناسایی از این طرح نوروزی برخوردار شوند.

مدیرکل میراث فرهنگی همدان متذکر شد: همدان با سبقه‌ای بیش از 2500سال قدیمی‌ترین شهر ایران و از کهن‌ترین شهرهای جهان شناخته شده است و بیش از یک هزار و 700 اثر تاریخی و مکان سیاحتی در زیرمجموعه‌های سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان وجود دارد و پذیرای گردشگران داخلی و خارجی است.

وی در پایان گفت: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده امسال تحویل سال نو در جوار آرامگاه حکیم هزاره‌ها انجام می‌شود، و با توجه به قداست آرامگاه بوعلی سینا در بین مردم و استقرار ستاد تسهیلات نوروزی، مراسم تحویل سال نو 92 در این محل برگزار می‌شود.

انتهای پیام/89020/غ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول