اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره آموزش و پرورش بردخون خبر داد

آمادگی مدارس بردخون برای میزبانی از مسافران نوروزی

خبرگزاری فارس: رئیس اداره آموزش و پرورش بردخون از آمادگی مدارس بردخون برای میزبانی از مسافران نوروزی خبر داد.

آمادگی مدارس بردخون برای میزبانی از مسافران نوروزی

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، حسین مصلحی‌پور صبح امروز در نشست شورای آموزش و پرورش بردخون افزود: برای اسکان مسافران نوروزی از چند ماه پیش برنامه‌ریزی کرده‌ایم و ضمن اطلاع‌رسانی و تبلیغات دو مدرسه با 10 کلاس و تجهیزات لازم نظیر یخچال، چراغ گاز، فرش و حمام آماده شده است که در صورت نیاز مدارس دیگر نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد.

وی گفت: براساس اعتقادات دینی معتقدیم که همراه با تغییر طبیعت باید متحول شویم و قبل از حساب از خود حسابرسی کرده و در کمبودها و مشکلات از خداوند طلب مغفرت کنیم و با امید به ذات پروردگار به آینده بنگریم.

این مسئول اضافه کرد: ستاد بزرگداشت مقام معلم برنامه‌های خود را برای تجلیل از فرهنگیان منطقه آماده کرده و نشست‌ها و جلسات متعددی در منطقه تشکیل شده است که در همین زمینه دو نفر از فرهنگیان منطقه به عنوان معلم نمونه استانی و پنج نفر از آنان به عنوان معلم نمونه منطقه‌ای معرفی می‌شوند.

مصلحی‌پور یادآور شد: چهار کلاس به فضاهای آموزشی منطقه اضافه شده و دو کلاس دیگر نیز تکمیل و آماده بهره‌برداری است که انتظار داریم کارگاه هنرستان حضرت رسول (ص) و ساختمان مدرسه امیرکبیر نیز به زودی به بهره‌برداری برسد و در اختیار دانش‌آموزان منطقه قرار گیرد.

دبیر شورای آموزش و پرورش بردخون ضمن دعوت همگان به حضور در حماسه انتخابات 24 خردادماه گفت: تلاش شده امتحانات نوبت دوم تا 20 خردادماه به پایان برسد و همه امکانات در اختیار برگزاری انتخابات باشکوه ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا قرار گیرد.

*شورای آموزش و پرورش بردخون از شوراهای فعال بردخون است

بخشدار بردخون نیز گفت: شورای آموزش و پرورش بردخون از شوراهای فعال استان در زمینه هوشمند‌سازی مدارس است

مسعود محمدپور اظهار کرد: شأن و مقام معلم در نظام مقدس اسلامی والا و ارزشمند است که بر همین اساس ستاد بزرگداشت مقام معلم در منطقه تشکیل شده که نهادها و ادارات همکاری و مشارکت داشته باشند تا به نحو شایسته از فرهنگیان منطقه تجلیل شود.

وی افزود: با هماهنگی شهرداری و اصناف شرکت‌های ساخت و ساز ساختمانی به ویژه بلوک‌زنی‌ها که در حاشیه مدارس قرار دارند و باعث ایجاد آلودگی صوتی می‌شوند به خارج از محدوده شهر انتقال یابند.

محمدپور خاطرنشان کرد: با مشارکت ادارات و نهادها جاذبه‌های گردشگری منطقه برای آشنایی مسافران معرفی شده‌اند که با انجام تبلیغات لازم زمینه حضور مهمانان نوروزی فراهم خواهد شد.

انتهای پیام/66003/ز30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول