اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مسئولان استان اصفهان صورت گرفت

تجلیل از موی‌سپیدان عرصه میراث فرهنگی در کاشان

خبرگزاری فارس: برای نخستین بار از پیشکسوتان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان کاشان با حضور مسئولان استانی و منطقه‌ای تجلیل شد.

تجلیل از موی‌سپیدان عرصه میراث فرهنگی در کاشان

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، سرپرست میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کاشان در تالار غیاث‌الدین جمشید کاشانی دانشگاه آزاد اسلامی این شهرستان اظهار داشت: پیشکسوتان میراث فرهنگی به اندازه تاریخ میراث فرهنگی ایران زمین ارزشمند و دارای جایگاه رفیعی هستند.

حسین یزدان‌مهر افزود: پیشکسوتان عرصه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان کاشان به عنوان سرمایه‌های گرانقدر این عرصه به شمار می‌روند که جوان‌ترها می‌توانند برای موفقیت خود از گوهر تخصص و تجربه‌ای که نتیجه سال‌های عمر پرافتخار آنان است استفاده کرده و قدردان زحمات آنان باشند.

وی همچنین با اشاره به اینکه خانواده میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان، بخش بزرگی از جامعه منطقه کاشان را تشکیل می‌دهند خاطرنشان کرد: فرهنگ و هنر عناصر جدانشدنی از زندگی مردم دیار مؤمنان است و با نام این خطه با تمدن هفت هزار ساله عجین شده است.

سرپرست اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کاشان با بیان اینکه تجلیل از پیشکسوتان این عرصه بزرگداشت فرهنگ و هنر اصیل ایرانی اسلامی است عنوان کرد: برگزاری یک همایش با چنین رویکردی در حقیقت جزیی از وظایف متولیان عرصه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان کاشان است که باید همه ساله و به مناسبت‌های مختلف برپا شود.

وی، تجلیل از پیشکسوتان عرصه فرهنگ و هنر کاشان و همچنین تقدیر از کارکنان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری این شهرستان را از مهمترین اهداف برگزاری این همایش برشمرد و گفت: ایثار خانواده‌های این افراد نیز به واسطه فعالیت شبانه‌روزی وابستگان آنها در ایام عید نوروز و عدم بهره‌مندی آنان از اوقات فراغت به مانند سایر خانواده‌ها سزاوار تقدیر است.

در این آیین که با حضور جمعی از مقامات استانی و منطقه‌ای در سالن اجتماعات غیاث‌الدین جمشید کاشانی دانشگاه آزاد اسلامی کاشان برگزار شد، از پیشکسوتان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری این شهرستان با اهدای لوح و جوایز نقدی تجلیل شد.

انتهای پیام/2406/و30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول