اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور استاندار کرمان صورت می‌گیرد

آیین ویژه استقبال از مسافران نوروزی در ورودی شهرستان انار

خبرگزاری فارس:مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان گفت: برنامه ویژه استقبال مسئولان ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی استان با حضور استاندار کرمان در ورودی شهرستان انار انجام می‌گیرد.

آیین ویژه استقبال از مسافران نوروزی در ورودی شهرستان انار

حسین شمس‌الدینی‌ امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: ستاد تسهیلات نوروزی استان کرمان جدی‌تر از هر سال به استقبال از مسافران نوروزی می‌رود و تمهیدات لازم را برای میزبانی از مسافران نوروزی دیده است.

وی به استقبال مسئولان ستاد تسهیلات از مسافران در ورودی شهرستان انار اشاره کرد و افزود: این ویژه برنامه با حضور استاندار کرمان و جمعی از مسئولان استانی انجام می‌گیرد.

شمس‌الدینی عنوان کرد: برای هر چه بهتر برگزار شدن برنامه‌های نوروزی جلسات متعددی توسط اعضای ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی انجام گرفته که برنامه‌ریزی متنوعی را نیز به دنبال داشته است.

وی به برگزاری جشن بزرگ باغ شاهزاده ماهان در اول فروردین ماه سال آتی اشاره کرد و افزود: این جشن به بهترین شکل‌ و با حضور بیش از 2 هزار مسافر و گردشگر برگزار می‌شود.

دبیر ستاد تسهیلات نوروزی استان کرمان بیان کرد: هدف از برگزاری این جشن ایجاد روحیه، شور و شعف در مسافران است که مطمئنا به خوبی انجام می‌شود.

شمس‌الدینی تصریح کرد: برپایی نمایشگاه‌های صنایع دستی در شهرستان‌های استان، اجرای موسیقی سنتی‌، آیین‌ها و سنت‌های اقوام مختلف شهرستان‌های استان، نظارت بر تورهای گردشگری، دفاتر خدمات مسافرتی و نظارت بر مراکز اقامتی، ارائه خدمات متنوع به مسافران نوروزی و ... از مهم‌ترین برنامه‌هایی است که اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری برای نوروز 92 پیش‌بینی کرده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان با اشاره به افتتاح نمایشگاه صنایع دستی شهر کرمان با حضور استاندار کرمان و جمعی از مسئولان شهرستان تصریح کرد: این نمایشگاه با 80 غرفه و با حضور هنرمندان صنایع دستی سراسر کشور افتتاح می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این نمایشگاه هر ساله میزبان بازدید کنندگان و مسافران نوروزی است، افزود: همراه با افتتاح این نمایشگاه، نمایشگاه‌های صنایع دستی سراسر استان نیز آغاز به کار می‌کنند.

شمس‌الدینی خاطر نشان کرد: از عصر امروز 11 نمایشگاه صنایع دستی در شهرستان‌های کرمان و در محل اماکن تاریخی و مناطق گردشگری آغاز به کار می‌کنند.

وی به ساعات بازدید از نمایشگاه صنایع دستی کرمان اشاره کرد و گفت: نمایشگاه صبح‌ها از ساعت 9 تا 13 و عصرها از ساعت 15 تا 21 فعال است.

انتهای پیام/2446/غ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول