اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بیجار:

پایبندی به تعهدات با ارزش‌ترین هدیه نوروز به مردم است

فرماندار بیجار گفت: در سال نو صداقت در انجام کارهای اجرایی، با ارزش‌ترین هدیه برای مردم است که باید در اولویت برنامه کاری مسئولان قرار گیرد.

پایبندی به تعهدات با ارزش‌ترین هدیه نوروز به مردم است

حمدالله کریمی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بیجار با تبریک بهار و سال نو به مردم بیجار و استان کردستان اظهار داشت: بهار فصل نو شدن و تولد دوباره است و نوروز نشانه آغاز و تحول و امید است این فصل نو فصل تازه‌ای برای ایران اسلامی از نظر آبادانی و پیشرفت در همه زمینه‌ها باشد و  بتوانیم در راه خدمت به مردم تمامی تلاش خود را به کار گیریم.

وی ابراز امیدواری کرد: در سال جدید با توکل بر خداوند متعال، صادقانه در تمامی زمینه‌ها حرکت کرده و با از بین بردن نقاط منفی، تقویت نقاط مثبت و بیان واقعیت‌ها بتوانیم، برای رونق و آبادانی این خطه شهیدپرور گامی مضاعف برداریم.

فرماندار بیجار به مطالبات و درخواست‌های مردم این شهرستان اشاره کرد و گفت: در حال حاضر یکی از خواسته‌های مردم بیجار  دیجیتال کردن دریافت برنامه‌های تلویزیونی است که انتظار می‌رود در ابتدای امسال بتوانیم این سامانه را برای اولین بار نه تنها در شهرستان بیجار بلکه در شهر حسن‌آباد یاسوکند به عنوان نخستین بخش استان کردستان ایجاد کنیم.

کریمی ادامه داد: معظم‌له با درک و دریافتی که از معارف اسلامی و قرآنی و مفاهیم انسانی دارند و نیز اشرافی که به مسائل کشور دارند، هر سال ملت را به یک موضوع متوجه می کنند.

فرماندار بیجار در پایان تحقق سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی را مستلزم تلاش و توجه بیشتر مسئولان و توجه ویژه مردم به این مقوله‌ها عنوان کرد. 

انتهای پیام/79015/م20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول