اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم شهرستان‌های فیروزآباد، قیرو کارزین و فراشبند در مجلس:

بستن بودجه 92 با کمترین سهم از درآمد‌های نفتی ضروری است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم شهرستان‌های فیروزآباد، قیرو کارزین و فراشبند در مجلس گفت: امروز که دشمنان با تحریم نفتی و ایجاد مشکل در مبادلات ارزی قصد دارند کشور را با چالش روبه‌رو کنند، بستن بودجه 92 با کمترین سهم از درآمدهای نفتی نخستین ضرورت است.

بستن بودجه 92 با کمترین سهم از درآمد‌های نفتی ضروری است

نادر فریدونی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در فیروزآباد اظهار داشت: باید آمادگی لازم در تمام زمینه‌های روانی، فیزیکی و اقتصادی برای مقابله با دشمنان وجود داشته باشد.

وی افزود: ایران که روزی کشوری عقب‌مانده به شمار می‌رفت امروز به عنوان کشوری پیشرو و گاهی برتر در برخی زمینه‌ها خود را در عرصه جهانی مطرح کرده و دشمنان را به وحشت انداخته است.

نماینده مردم شهرستان‌های فیروزآباد، قیروکارزین و فراشبند در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ساخت سلاح هسته‌ای توسط ایران ادعایی بی‌اساس و تنها بهانه دشمنان برای فشار بر کشور است، تصریح کرد: امروز استکبار که به بسیاری از کشورها برای ساخت تأسیسات هسته‌ای مجوز می‌دهد با هدف ایجاد خلل در مسیر پیشرفت‌های ایران اسلامی و جلوگیری از رشد و استقلال کشورمان مشکلات بسیاری را به وجود آورده تا به اقتصاد ما ضربه بزند.

فریدونی اضافه کرد: امروز که دشمنان با تحریم نفتی و ایجاد مشکل در مبادلات ارزی قصد دارند کشور را با چالش روبه‌رو کنند باید به سمت تولید و اقتصاد غیرنفتی پیش برویم که بستن بودجه سال آینده با داشتن کمترین سهم از درآمدهای نفتی نخستین گام در راستای تحقق این امر است.

عضو کمیسیون انرژی مجلس با اشاره به اینکه باید از استعدادهای خدادادی و منابع کشور برای تولید و توسعه اقتصادی به طور مطلوب استفاده کرد افزود: باید با رونق بخشیدن به روند تولید در صنعت و کشاورزی و صنایع تبدیلی مربوط به آن با جذب سرمایه‌گذاران و ورود آنان به تولید، ضمن ایجاد زمینه‌های اشتغال و مبارزه با بیکاری اقتصاد کشور را رشد دهیم.

وی در ادامه با بیان اینکه با پیگیری‌های لازم برای از میان برداشتن مشکلات و تکمیل پروژه‌های بزرگ این شهرستان تلاش می‌کنیم تصریح کرد: از مسئولان استانی و کشوری می‌خواهیم که در حل سریع‌تر مشکلات پروژه‌های صنعتی این حوزه انتخابیه، ما را کمک و همراهی کنند.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: از تمام سرمایه‌گذاران برای حضور در این حوزه انتخابیه دعوت می‌کنیم و قول همکاری و حمایت در تمام زمینه‌ها را به آنان می‌دهیم.

انتهای پیام/2448/غ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول