اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مربی بدنساز تیم فوتبال الوند همدان:

می‌خواهیم فوتبال بومی همدان را رونق دهیم

خبرگزاری فارس: مربی بدنساز تیم فوتبال الوند همدان گفت: رونق فوتبال بومی همدان هدف اصلی ما محسوب می‌شود.

می‌خواهیم فوتبال بومی همدان را رونق دهیم

منوچهر بیگم‌جانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در همدان با بیان اینکه می‌توانستیم برنده بازی برابر استقلال اهواز باشیم اظهار داشت: بازی خوبی را ارائه داده و توانستیم گل اول را هم به ثمر برسانیم.

وی افزود: شرایط در نیمه اول به خوبی پیش رفت اما استقلال اهواز هم برای نباختن برابر ما قرار گرفت و برای گرفتن امتیاز این بازی خود را به آب و آتش می‌زد.

مربی بدنساز الوند همدان با بیان اینکه در نیمه دوم با دو اشتباه فردی دو گل خوردیم ادامه داد: با تلاش بازیکنان موفق شدیم در دقایق پایانی گل مساوی را بزنیم بعد از این گل اگر بازیکنان کمی دقت می‌کردند می‌توانستیم با برد زمین را ترک کنیم.

وی درباره شرایط الوند در سال 91 بیان کرد: به غیر از دو هفته که وارد حاشیه شدیم شرایط خوبی را داشتیم.

بیگم‌جانی با بیان اینکه 17 هفته به عنوان تیم دوم جدول گروه خود بودیم بیان داشت: از بازی برابر شاهین اتفاقات تلخ ما شروع شد و یکی دو هفته را از دست دادیم و در ادامه جایگاه خود در رده دوم از نیز دست داده و از صدر جدول فاصله گرفتیم.

وی خاطرنشان کرد: اگر بازیکنان ادامه کار را کمی محکم‌تر بگیرند 90 درصد به عنوان تیم دوم به پلی‌آف صعود خواهیم کرد اعتقاد دارم که بازیکنان الوند ظرفیت این جایگاه را دارند.

بیگم‌جانی با اشاره به اینکه می‌خواهیم فوتبال بومی همدان را رونق دهیم، بیان کرد: حضور 20 بازیکن از 28 عضو تیم و کادر فنی صد در صد بومی نشانگر توانمندی همدان در رشته پرطرفدار فوتبال در این استان است، الوند میعادگاه بازیکنان بومی همدان است و تنها هدف و دلیل سرمایه‌گذاران این تیم هم همین بوده است.

وی در پاسخ به تلخ‌ترین و شیرین‌ترین خاطره خود در سال 91 به خبرنگار ورزشی فارس همدان گفت: باخت و اتفاقات بازی با شاهین بوشهر تلخ‌ترین و برد خارج از خانه برابر بافق یزد شیرین‌ترین خاطره‌ام در سال 91 بود.

مربی بدنساز تیم فوتبال الوند همدان درباره مسائل مالی باشگاه الوند اظهار کرد: در طول سال به هیچ وجه درگیر مشکلات مالی نبودیم و تمام قرارداد و پاداش‌ها به موقع پرداخت شده است.

وی تصریح کرد: تا قبل از عید هم مقداری از قرارداد و عیدی بازیکنان پرداخت شد و بازیکنان و کادر فنی با جیب پر به تعطیلات رفتند تا به حال 60 درصد از قراردادهای بازیکنان و کادر فنی پرداخت شده است.

بیگم‌جانی درباره آغاز تمرینات الوند بیان داشت: از روز سوم فروردین تمرینات الوند برای بازی با پارسه ایرانیان آغاز خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه حضور هواداران پرشور همدانی در کسب نتیجه بهتر تأثیر دارد بیان کرد: از علاقه‌مندان و هواداران خونگرم همدانی دعوت می‌کنیم تا در هفته‌های آخر و باقیمانده از لیگ ما را تنها نگذارند امیدواریم با حضور مردم فهیم و ورزش‌دوست همدانی بتوانیم جواز حضور به پلی آف را کسب کنیم.

بیگم‌جانی با تبریک سال نو ابراز کرد: خبرگزاری فارس در سال 91 یکی از همراهان اصلی ما در طول فصل بود و در اینجا کمال تشکر را از مجموعه خبرگزاری فارس دارم.

گفتنی است، تیم فوتبال الوند همدان در ادامه لیگ دسته اول فوتبال (جام آزادگان) در هفته بیست و سوم موفق شد با نتیجه دو بر دو استقلال را در اهواز متوقف کند.

الوند در سال 91 عملکرد مناسبی را داشت و هم‌اکنون با 39 امتیاز در رتبه سوم گروه الف لیگ دسته اول قرار دارد همچنان این تیم همدانی یکی از شانس‌های رسیدن به پلی‌آف است.

این تیم در هفته بیست و چهارم در تاریخ 10 فروردین 92 در همدان میزبان تیم پارسه ایرانیان است.

انتهای پیام/89018/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول