اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در ایام نوروز

روزانه 4 اکیپ از کارشناسان بهداشتی بر کلان‌شهر اصفهان نظارت می‌کنند

خبرگزاری فارس: مدیر مرکز بهداشت شماره 2 اصفهان گفت: در ایام نوروز، روزانه 3 اکیپ از ناظران میدانی بهداشت محیط و یک اکیپ ثابت از کارشناسان مبارزه با بیماری‌ها و همچنین شیفت فعال آزمایشگاه آب، شرایط بهداشتی اصفهان را نظارت می‌کنند.

روزانه 4 اکیپ از کارشناسان بهداشتی بر کلان‌شهر اصفهان نظارت می‌کنند

علی پارسا در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: سعی شده با اتخاذ تمهیدات و برنامه ریزی‌های لازم از پیشامد هرگونه حادثه ناگوار بهداشتی پیشگیری کرد.

وی گفت: برای حصول این مهم از یکی دو ماه قبل طرح‌های تشدید نظارتی این مرکز از رستوران‌ها، اغذیه فروشی‌ها، پایانه‌ها، هتل‌ها، میهمان‌پذیرها و سایر اماکن عمومی حساس آغاز شده که تا 16 فروردین ماه ادامه دارد.

مدیر مرکز بهداشت شماره  اصفهان گفت: یکی از مسائل مهم در تأمین بهداشت و رفاه و رضایت گردشگران نوروزی، وجود سرویس بهداشتی به اندازه کافی در سطح شهر است و شهرداری و هیئت امنای مساجد باید نسبت به تجهیز، بهسازی و آماده سازی هر چه بهتر و هرچه بیشتر سرویس‌های بهداشتی مساجد و بوستان‌ها و باغ‌های ویژه اسکان مسافران اقدام کند.

وی افزود: در این راستا مرکز بهداشت شماره 2 نیز  از چندی قبل با اجرای طرح تشدید بازرسی از جایگاه‌های اختصاصی پمپ بنزین برای بهسازی سرویس بهداشتی این جایگاه‌ها تذکرات لازم به مسئولان و مالکان جایگاه‌ها ارائه داده است .

پارسا گفت: تمامی 11 ارگان شرکت کننده به عنوان یک دغدغه مشترک مسئله سلامت گردشگران را مد نظر داشتند که این مطلب نشانگر اهمیت مقوله سلامتی و در واقع نمایانگر سنگینی رسالت مرکز بهداشت در این ایام است و برای ما این پیام را دارد که باید خود را برای انجام وظیفه شایسته در این روزها بیش از پیش آماده کرده و تمامی تحولات و تهدیدات احتمالی علیه بهداشت شهر و سلامت شهروندان و مسافران را هوشمندانه در این ایام به طور ویژه رصد و مدیریت کنیم .

مسئول بهداشت محیط مرکز بهداشت شماره 2 اصفهان نیز در این ارتباط به خبرنگار فارس گفت: شماره تلفن‌های 2- 6693121 و سامانه چهار رقمی 1490 ویژه دریافت شکایات مردمی در زمینه بهداشت محیط و بهداشت واحدهای عرضه کننده مواد غذایی و اماکن عمومی و همچنین شماره تلفن 4466704 ویژه ثبت شکایات مربوط به گروه مبارزه با بیماری‌ها در نظر گرفته شده است.

وی افزود: با توجه به اهمیت سلامت  گردشگران نوروزی و اینکه برای ما مهم است که هم‌وطنانمان اصفهان را با خاطره‌ای خوش ترک کنند، بنابراین مرکز بهداشت در کنار تمام کارهای نظارتی و آموزشی، اولتیماتوم‌های لازم به واحدهای سابقه دار ارائه داده است.

انتهای پیام/63003/خ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول