اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره راه و شهرسازی مشهد خبر داد

استفاده 789 تن شن و نمک در عملیات برف‌روبی مشهد

خبرگزاری فارس: رئیس اداره راه و شهرسازی مشهد گفت: 789 تن شن و نمک در عملیات برف‌روبی راه‌های بین شهری مشهد استفاده شد.

استفاده 789 تن شن و نمک در عملیات برف‌روبی مشهد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، غلامرضا علی‌آبادی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به حجم زیاد بارش برف در خراسان‌رضوی، به‌ویژه شهرهای اطراف مشهد، راهداران خدوم به صورت شبانه‌روزی با تمام توان اقدام به اجرای عملیات برف‌روبی و شن و نمک‌پاشی در راه‌های حوزه استحفاظی شهرستان پرداختند.

وی افزود: در این عملیات که از 16 تا 18 اسفندماه اجرا شد، در طول راه‌های روستایی حوزه استحفاظی این شهرستان، یک میلیون و 357 هزار مترمکعب برف‌روبی و 230 تن شن و نمک مصرف شده است.

رئیس اداره راه و شهرسازی مشهد همچنین از برف‌روبی یک میلیون و 26 هزار و 353 مترمکعب در راه‌های بین شهری این شهرستان خبر داد و عنوان کرد: 789 تن شن و نمک نیز در این عملیات در طول راه‌های بین شهری استفاده شد.

علی‌آبادی خاطرنشان کرد: در پی بارش دی‌ماه امسال نیز در راه‌های حوزه استحفاظی شهرستان مشهد، دو میلیون و 839 هزار و 910 هزار متر مکعب برف‌روبی و 4 هزار و 500 شن و نمک‌پاشی شده است.

وی در پایان بیان داشت: علاوه بر نیروهای آماده‌باش مستقر در اداره راه و شهرسازی مشهد، سه راهدارخانه طرق، ساغروان و گوجگی نیز در بازه زمانی اجرای عملیات زمستانی آماده خدمت‌رسانی به مسافران و زائران بارگاه رضوی هستند.

انتهای پیام/70002/ذ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول