اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با توجه به برودت دما

9 روستای فیروزکوه به خودروهای برف‏روب مجهز شد

خبرگزاری فارس: بخشدار مرکزی فیروزکوه از تجهیز 9 روستای فیروزکوه به ادوات برف‏روبی و 10 روستا به خودروی حمل زباله خبر داد.

9 روستای فیروزکوه به خودروهای برف‏روب مجهز شد

حبیب‏الله منتظری امروز در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران اظهار داشت: با عنایت به برف‏گیر بودن منطقه و مواجهه با سرمای سخت زمستانی در شش ماهه دوم سال، وجود راه‏های مواصلاتی طولانی و سه گردنه برف‏گیر امین‏آباد، گدوک و بشم در شهرستان فیروزکوه، اداره راه و شهرسازی این شهرستان با انبوهی از مشکلات در زمان وقوع برف و کولاک در منطقه مواجه است.

وی گفت: در این راستا و به منظور خدمات‏رسانی هر چه شایسته‏تر به روستاها در زمان وقوع بارش‏ها و احتمال بسته شدن راه‏های روستایی، 9 روستای دیگر دهستان‏های حبله‏رود، پشت‏کوه و شهرآباد به تجهیزات برف‏روبی مجهز شدند.

بخشدار مرکزی فیروزکوه خاطرنشان کرد: با اضافه شدن 10 خودرو در سال 91، تمامی روستاهای بخش مرکزی فیروزکوه که دارای دهیاری و شورای اسلامی هستند، به خودروی حمل زباله مجهز شدند و در مجموع تعداد آنها به 25 مورد رسید.

وی افزود: دهیاری‏های روستای انزها، مزداران، حصار بن و سیمین‏دشت از دهستان حبله‏رود، امیریه، درده و پیرده از دهستان پشت‏کوه و خمده و دهین از دهستان شهرآباد خودروی حمل زباله خود را تحویل گرفتند.

منتظری تصریح کرد: دهیاری‏های روستاهایی نظیر آتشان، درده، پیرده، شهرآباد، طرود و جلیزجند نیز به ادوات برف‏روب که بر روی نیسان یا تراکتور سوار می‏شوند، مجهز شدند که تسریع در خدمات‏رسانی و بازگشایی مسیرهای روستایی را در مواقع بحرانی به دنبال خواهد داشت.

بخشدار مرکزی فیروزکوه با اشاره به احتمال ریزش نزولات جوی در ایام ابتدایی نوروز 92 بیان داشت: ذخیره‏سازی نمک به اندازه کافی در روستاها انجام شده و 36 روستای بخش آماده پذیرایی از میهمانان و گردشگران نوروزی است.

انتهای پیام/2568/ب30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول