اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آستانه سال نو صورت گرفت

رفع سد معبر واحدهای تجاری پیرامون حرم حضرت عبدالعظیم(ع)

خبرگزاری فارس: قائم مقام شهردار منطقه 20 از رفع سد معبر و مزاحمت‌های شغلی واحدهای صنفی مسیرهای منتهی به حرم حضرت عبدالعظیم الحسنی(ع) خبر داد.

رفع سد معبر واحدهای تجاری پیرامون حرم حضرت عبدالعظیم(ع)

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران به‌نقل از روابط‌عمومی شهرداری منطقه 20 تهران، اصغر عطائی از رفع سد معبر و مزاحمت های شغلی واحدهای صنفی مسیرهای منتهی به حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) خبر داد و گفت: به منظور رفاه حال مسافران نوروزی و زائران حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) مزاحمت‌های واحدهای صنفی مسیرهای منتهی به این حرم شریف اعم از فدائیان اسلام، زکریای رازی، جاده قم و بلوار شهید مدرس رفع شده است.

قائم مقام شهردار منطقه 20 تصریح کرد: در راستای طرح استقبال از نوروز 92 رفع یک صد و 61 مورد سد معبر در محل‌های مذکور انجام شده است و تمام کیوسک‌های مطبوعاتی سطح منطقه شستشو و آراسته شد.

وی با اشاره به اینکه بلوار شهید مدرس حدفاصل میدان هادی ساعی و میدان مدرس واقع در ضلع غربی حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) به عنوان محور ویژه این منطقه در نظر گرفته شده است، خاطرنشان کرد:‌ ایمن سازی ترافیکی، نوسازی مبلمان شهری، بازپیرایی فضای سبز، ترمیم روکش آسفالت، رنگ‌آمیزی المان‌های شهری، آذین بندی، گلکاری و تامین روشنایی این محور از اقداماتی بوده است که در این محور ویژه انجام شد.

قائم مقام شهردار منطقه 20 به موقعیت تاریخی و مذهبی این منطقه اشاره کرد و یادآور شد: به منظور راهنمایی مسافران نوروزی و رفع هرگونه سردرگمی، پایگاه‌های اطلاع‌رسانی مهمانان نوروزی در میادین اصلی برپا می‌شود.

انتهای پیام/2462/ی/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول