اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با روزهای پایانی سال صورت می‌گیرد

ایمن‌سازی محورهای ارتباطی حرم حضرت عبدالعظیم (ع)

خبرگزاری فارس: معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 20 گفت: همزمان با روزهای پایانی سال محورهای ارتباطی حرم حضرت عبدالعظیم (ع) ایمن سازی می‌شود.

ایمن‌سازی محورهای ارتباطی حرم حضرت عبدالعظیم (ع)

علیرضا اسفراینی‌نژاد امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران اظهار داشت: با اجرای طرح استقبال از بهار 92 بزرگراه‌های سطح منطقه و محورهای ارتباطی حرم حضرت عبدالعظیم (ع) ایمن سازی می‌شود.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 20 با اشاره به موقعیت مذهبی و تاریخی این منطقه گفت: در آستانه سال جدید و به منظور افزایش ضریب ایمنی بزرگراه‌ها و محورهای ارتباطی حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع)  بزرگراه‌های شهید کریمی، شهید آوینی، شهید رجایی و خیابان‌های فدائیان اسلام، ورامین و شهید دستواره ایمن سازی می‌شود.

وی در ادامه نصب 600 مترمربع تابلوی شناسایی و هدایت مسیر، یک هزار گل گاردریل، 18 عدد کوشن تانک، یک هزار و صد استوانه ایمنی و 75  بشکه ایمنی را از اقدامات ویژه طرح استقبال از بهار 92 برشمرد.

اسفراینی‌نژاد با اشاره به وجود 14 محل برای پارکینگ همسطح با ظرفیت یک هزار و 670 دستگاه خودرو خاطرنشان کرد: به منظور بهینه سازی دسترسی شهروندان عملیات عمرانی اصلاح هندسی پارکینگ مجاور دادسرا به متراژ 250 مترمربع در حال اجراست.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 20 به اهمیت ارائه خدمات بهینه به مسافران و زائران این مکان مذهبی و تاریخی به‌ویژه در ایام نوروز اشاره کرد و اظهار داشت: تمهیدات ویژه ای برای خدمات رسانی مناسب به مسافران نوروزی در پایانه‌های مترو شهرری و مترو جوانمرد قصاب در نظر گرفته شده است تا تردد شهروندان در روزهای پایانی سال تسهیل شود.

انتهای پیام/2462/ر20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول