اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل میراث فرهنگی چهارمحال و بختیاری خبر داد

همکاری روزانه 85 بازرس با ستاد تسهیلات سفر چهارمحال و بختیاری

خبرگزاری فارس: مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری چهارمحال و بختیاری از همکاری روزانه 85 ناظر و بازرس با ستاد دائمی تسهیلات سفر در استان خبر داد.

همکاری روزانه 85 بازرس با ستاد تسهیلات سفر چهارمحال و بختیاری

مژگان ریاحی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد اظهار کرد: از 28 اسفندماه جاری تا 16 فروردین‌ماه 92 روزانه 85 ناظر و بازرس با ستاد دائمی تسهیلات سفر در استان همکاری می‌کنند.

وی افزود: فعالیت 40 ناظر از تأسیسات و موسسات گردشگری استان و 20 ناظر سازمان صنعت، معدن و تجارت استان به‌ منظور نظارت بر اصناف مختلف از جمله مهم‌ترین کارها در ستاد تسهیلات سفر استان است.

ریاحی ادامه داد: 10 ناظر سازمان تعزیرات حکومتی و 15 ناظر دانشگاه علوم پزشکی از دیگر همکاران با ستاد دائمی تسهیلات سفر استان در سال‌جاری به ‌شمار می‎روند.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری چهارمحال و بختیاری از آغاز به کار این ستاد همزمان با 28 اسفندماه جاری خبر داد و گفت: فعالیت این ستاد تا 16 فروردین‌ماه 92 ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه در سال جاری برنامه‌های ستاد تسهیلات سفر استان کارشناسی شده هستند، خاطرنشان کرد: ارائه 157 مورد خدمات رفاهی و فرهنگی، فراهم کردن امکانات برای اسکان 38 هزار و 904 نفر مسافر در روز،‌ 71 کیوسک و پایگاه اطلاع‌رسانی برای راهنمایی مسافران نوروزی و همکاری 85 ناظر و بازرس با ستاد دائمی تسهیلات سفر استان از جمله مهم‌ترین برنامه‌های این ستاد در استان به شمار می‌رود.

ریاحی افزود: استان چهارمحال و بختیاری ظرفیت‌های زیادی در زمینه جاذبه‌های تاریخی، طبیعی و گردشگری دارد که امیدواریم با اطلاع‌رسانی درست، استان بیش از پیش به استان مقصد گردشگری تبدیل شود.

وی هدف ستاد تسهیلات نوروزی را ماندگار کردن گردشگران در استان دانست و تصریح کرد: حضور هر گردشگر با خود رونق اقتصادی و اشتغال‌زایی را به همراه دارد و این خود بهترین فرصت برای توسعه و گسترش استان در تمام ابعاد است.

انتهای پیام/68005/ز30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول