اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار نرماشیر تاکید کرد‌

ضرورت آماده‌سازی شهر برای‌ میهمانان نوروزی

خبرگزاری فارس: فرماندار نرماشیر بر لزوم برنامه‌ریزی دستگاه‏های اجرایی شهرستان بر آماده‌سازی شهر برای استقبال‌ از میهمانان نوروزی تاکید کرد.

ضرورت آماده‌سازی شهر برای‌ میهمانان نوروزی

به گزارش خبرگزاری فارس از نرماشیر، محمود سام‌نژاد صبح امروز در جلسه شورای اداری این شهرستان اظهار داشت‌: تمام‌ دستگاه‌های اجرایی باید امکانات و تجهیزات لازم را برای پذیرایی از میهمانان نوروزی در این شهرستان فراهم و آمادگی کامل را برای استقبال از میهمانان نوروزی داشته باشند.

وی گفت‌: از آن جا که نرماشیر با موقعیت استراتژیک و قرار گرفتن در مسیر راه‌های اصلی چابهار و زاهدان واقع شده است و امکان وقوع توفان در این دو مسیر دور از انتظار نیست، لذا آمادگی همه دستگاه‌های اجرایی برای پذیرایی و استقبال و اسکان مسافران بسیار پر‌اهمیت است.

سام‌نژاد افزود‌: برنامه‌های متنوع فرهنگی، ارائه خدمات بهداشتی به مسافران، نظارت بر فعالیت اصناف و اقدامات مشابه دیگر می‌تواند از مهم‌ترین اقداماتی باشد که مسئولان باید مد‌نظر قرار دهند.

وی عنوان کرد‌:‌ آنچه که بیش از هر چیز طی سال جاری جلوه داشت، شور و شعور سیاسی مردم بود که ‌با وجود مشکلات فراوان و فشارهای اقتصادی مصمم‌تر از همیشه در صحنه بودند و در انتخابات مجلس مشارکت 100 درصدی داشتند و در راهپیمایی 22 بهمن سنگ تمام گذاشتند و دشمنان قسم خورده این نظام اسلامی را مأیوس کردند.

سام‌نژاد با قدردانی از زحمات مسئولان‌ شهرستان تصریح کرد: از همین امروز باید خود را برای برگزاری انتخابات سال 92 ریاست جمهوری مهیا کنیم و دستگاه‌های اجرایی مرتبط با این امر آمادگی لازم را داشته باشند.

عباس حدادیان مدیر آموزش و پرورش نرماشیر ابراز داشت: طی سال جاری شوراهای اسلامی و دهیاران حمایت‌های خوبی از برنامه‌ها و طرح‌های آموزش و پرورش داشتند و توانستیم با همکاری آنها ده‌ها کلاس درس را هوشمند کنیم و امیدواریم این همکاری‌ها ادامه پیدا کند و شاهد رفع مشکلات آموزش و پرورش شهرستان باشیم.

انتهای پیام/80026/ب30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول