اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش نرماشیر خبر داد‌

استخدام 110نیروی آموزشی و خدماتی در نرماشیر

خبرگزاری فارس: مدیر آموزش و پرورش نرماشیر گفت: امسال 110 نیروی آموزشی و خدماتی در آموزش و پرورش این شهر استخدام شدند.

استخدام 110نیروی آموزشی و خدماتی در نرماشیر

به گزارش خبرگزاری فارس از نرماشیر، عباس حدادیان در جمع نیروهای جدیدالاستخدام آموزش و پرورش نرماشیر اظهار داشت: با تلاش و پشتکار وزیر آموزش و پرورش روند استخدام نیروهای بلاتکلیف در آموزش و پرورش بهبود یافت و طی امسال تنها در نرماشیر 110 نفر نیروی آموزشی و خدماتی جذب آموزش و پرورش شدند.

وی افزود‌: کسی که نقش معلم را در جامعه بر عهده دارد، نباید دغدغه استخدام را داشته باشد، بلکه باید با فراغ دل امر تعلیم و تربیت را دنبال کند و تمام دغدغه او تربیت نسلی خوب برای جامعه باشد.

حدادیان عنوان کرد‌: بردباری‌، اخلاق نیکو و سوز‌دل از مهم‌ترین خصلت‌هایی است که یک معلم باید داشته باشد تا بتواند با دانش‌آموزان انس پیدا کند و آنها را در مسیر درست هدایت کند.

وی توکل به خداوند و الگو بودن در همه زمینه‌ها را از دیگر ویژگی‌های یک معلم دانست و تصریح کرد: شما حرفه‌ای را بر‌گزیده‌اید که تمام رفتار‌، گفتار و عمل شما در تربیت افراد نقش دارد، لذا باید در همه زمینه‌ها الگو باشید و با عشق تمام در این مسیر مقدس گام بردارید.

حدادیان قرائت سوگند‌نامه معلمان را نشانگر تعهد این افراد به نظام آموزش ‌و پرورش و دانش‌آموزان دانست و ‌افزود‌: اهمیت کار یک معلم و فردی که در آموزش و پرورش کار می‌کند به حدی بالا است که باید در آستانه فعالیتش در مدرسه سوگند یاد کند و با توکل بر خداوند کار خود را آغاز کند.

مدیر آموزش و پرورش نرماشیر مطالعه و بالا بردن سطح معلومات را یکی از نیاز‌های اساسی یک معلم پویا دانست و خاطرنشان کرد: امروزه که بیش از هر زمان دیگری شاهد پیشرفت علم هستیم‌، معلمان باید با مطالعه مستمر خود را به روز کنند تا‌ از قافله علم عقب نباشند و دانش‌آموزان با دسترسی به منابع اطلاعاتی متنوع خود را از معلمان بی‌نیاز ندانند.

وی گفت‌: در حال حاضر دشمنان اسلام با تمام‌ تلاش و بهره‌مندی از همه روش‌ها سعی در منحرف کردن فکر نوجوانان و جوانان این مرز و بوم دارند و نقش معلمان در حفظ و هدایت صحیح دانش‌آموزان از این گردنه‌های سخت کاری بسیار مهم و حیاتی است.

این مقام مسئول با توجه به اهمیت کار نیروهای خدماتی در مدارس از آنان به عنوان مربیان توانمند یاد کرد و ابراز داشت: از همه شما همکاران‌ می‌خواهم با تمام توان محیطی سالم برای تحصیل دانش‌آموزان فراهم سازید و برای معلمان و دانش‌آموزان پشتیبان خوبی باشید.

حدادیان در پایان از نیروهای خدماتی خواست در ایام تعطیلات نوروزی با رعایت نکات ایمنی توجه خاصی به فضای فیزیکی مدارس داشته باشند و از رسیدن هر‌گونه خسارت به آموزش و پرورش مواظبت کنید.

انتهای پیام/80026/ق30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول