اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار شیراز خبر داد

بهره‌برداری از نخستین تقاطع غیرهمسطح سه سطحی در شیراز

خبرگزاری فارس: شهردار شیراز گفت: نخستین تقاطع غیرهمسطح سه‌سطحی شهیدان غلامی واقع در بلوار باهنر ـ رحمت شیراز به بهره‌برداری رسید.

بهره‌برداری از نخستین تقاطع غیرهمسطح سه سطحی در شیراز

 به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، علیرضا پاک فطرت عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این پروژه با اعتباری بالغ بر 30 میلیارد تومان با تملک 29 واحد مسکونی و تجاری و با هدف پوشش محورهای شمالی جنوبی و شرقی غربی در این منطقه احداث شده است.

وی ابراز داشت: عملیات اجرایی این پروژه از مرداد ماه سال گذشته آغاز شده بود، که با تلاش مهندسان، مشاوران و کارکنان شهرداری شیراز 4.5 ماه زودتر از موعد مقرر احداث و به بهره‌برداری رسیده است.

شهردار شیراز با اشاره به اینکه در راستای تحقق فرامین مقام معظم رهبری مبنی بر حمایت از کار و سرمایه ایرانی، تقاطع غیرهمسطح دکتر حسابی در نیمه دوم فروردین ماه سال آینده با 100 پروژه در دست احداث دیگر به بهره‌برداری می‌رسد، افزود: شهرداری شیراز از دو سال پیش با همکاری شهروندان فروش اوراق مشارکت را آغاز کرده است که با اجرایی شدن آن شاهد تغییرات اساسی در زیرساخت‌های عمرانی هستیم.

این مقام مسئول در مورد ارائه خدمات به میهمانان نوروزی بیان داشت: مردم فهیم و همیشه در صحنه استان فارس به ویژه شهرستان شیراز یکی از بافرهنگ‌ترین شهروندان هستند که نسبت به نگهداری و رعایت بهداشت در تاسیسات شهری و همچنین حفظ محیط پاک برای میهمانان نوروزی با شهرداری شیراز مانند سال‌های گذشته همکاری می‌کنند.

پاک فطرت اضافه کرد: برای کاهش ترافیک در بافت‌های قدیم، از اهالی این مناطق درخواست می‌کنیم از آوردن غیرضروری وسائط نقلیه خود در ایام  تعطیلات نوروز خودداری کنند.

شهردار منطقه چهار شیراز نیز در حاشیه بهره‌برداری از این تقاطع غیرهمسطح طی سخنانی ابراز داشت: تقاطع غیرهمسطح سه‌سطحی بلوار باهنر به رحمت دارای چهار دهانه 25 متری و یک دهانه 38 متری و طول روگذر شرقی غربی آن 360 متر است.

اسماعیل صالحی اضافه کرد: احداث تقاطع بلوار امیرکبیر به مطهری نیز از دیگر طرح‌های در دست اجرای این منطقه از شهرداری است.

عضو شورای اسلامی شهر شیراز نیز در این آیین طی سخنانی گفت: احداث پروژه‌های تقاطع غیرهمسطح سه‌سطحی از سوی مهندسان، کارکنان و کارشناسان شهرداری با توان بالای علمی، شیراز را به عنوان یکی از شهرهای با پتانسیل فراوان در کشور معرفی کرده است.

زین‌العابدین عرب اضافه کرد: برای تحقق پروژه‌های عمرانی و فرهنگی، از سوی شورای اسلامی شهر شیراز یک‌هزار و 500 میلیارد تومان برای سال آینده تصویب شده است، که با اجرایی شدن آن شاهد تحول چمشگیر در این شهر می‌شویم.

انتهای پیام/2448/ت30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول