اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل مدیریت بحران استان قم عنوان کرد

سوانح جاده‌ای را با همکاری رانندگان کاهش می‌دهیم

خبرگزاری فارس: مدیرکل مدیریت بحران استان قم گفت: وقوع حوادث و سوانح جاده‌‌ای در محورهای مواصلاتی استان قم در ایام نوروز در صورت جدی گرفتن دستورات ایمنی کاهش خواهد یافت.

سوانح جاده‌ای را با همکاری رانندگان کاهش می‌دهیم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم محسن اروجی عصر امروز در جلسه ستاد دائمی تسهیلات زائرین استان با اشاره به اینکه کمیته درمان تاکنون سه جلسه اصلی و 10 جلسه غیر فرعی را برگزار کرده است، تصریح کرد: استقرار نیروهای امدادی هلال احمر، اورژانس و آتش نشانی در تمام پایگاه‌ها پیش بینی شده است.

وی با اشاره به امداد هوایی اظهار کرد: مرحله نخست امداد هوایی توسط هلال احمر استان از 25 اسفند تا 2 فروردین خواهد بود و در مرحله دوم از 10 تا 17 فروردین شاهد امداد هوایی خواهیم بود.

مدیرکل مدیریت بحران استان قم با تاکید بر اینکه برای خدمات رسانی داروخانه، بیمارستان‌ها و درمانگاه‌ها هماهنگی‌ها صورت گرفته است تصریح کرد: شیفت‌های بیمارستان‌ها تنظیم و اجرا خواهد شد.

اروجی با اشاره به اینکه سرکشی و نظارت از مراکز بهداشتی از 29 اسفند ماه کلید می‌خورد خاطرنشان کرد: به همراه مدیران هلال احمر، اورژانس و آتش نشانی در طول ایام نوروز به تمام دستگاه‌های اجرایی سرکشی خواهیم کرد.

وی با تاکید بر اینکه تاکنون چهار مانور امداد و نجات برگزار شده است تصریح کرد: در ایام تعطیلات نیز مانورهای ساعت صفر برای دستگاه‌های امدادی برگزار خواهد شد.

مدیرکل مدیریت بحران استان قم همچنین به برخی از تجهیزات امدادی جدید استان اشاره کرد و گفت: یک دستگاه بیمارستان سیار صحرایی کامل، اردوگاه 50 نفره کامل، دستگاه دسته‌بندی کامل آب، تانکر آب سیار، یخ‌ساز، بابکت، تانکر سوخت‌رسان، دستگاه زنده‌یاب، دو دستگاه نیسان سردخانه، نانوایی سیار از جمله تجهیزات جدیدی هستند که تهیه شده و در اختیار دستگاه‌های امدادی استان قرار گرفته است.

اروجی با بیان اینکه در نوروز امسال شهر قم پذیرای بسیاری از زائران از سراسر ایران اسلامی است خاطرنشان کرد: از رانندگانی که از محورهای قم عبور می‌کنند انتظار داریم که به قوانین راهنمایی و رانندگی توجه کرده و همکاری لازم را با مأموران پلیس داشته باشند.

وی از کاهش وقوع حوادث و سوانح جاده‌ای در محورهای مواصلاتی استان قم در ایام نوروز در صورت جدی گرفتن دستورات ایمنی گفت و عنوان داشت: امیدواریم که رانندگان با رعایت ایمنی و پرهیز از رانندگی هنگام خستگی، سفر خوش و سلامتی را پشت سر بگذرانند.

انتهای پیام/78008/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول