اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار مرکزی:

استان مرکزی از امن‌ترین استان‌های کشور است

خبرگزاری فارس: استاندار مرکزی با اشاره به برقراری امنیت کامل در استان گفت: استان مرکزی از امن‌ترین استان‌های کشور به شمار می‌رود.

استان مرکزی از امن‌ترین استان‌های کشور است

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک علی‌اکبر شعبانی‌فرد بعد از ظهر امروز در دیدار اعضای شورای تامین استان اظهار داشت: نیروی انتظامی به خوبی توانسته ‌امنیت را در این استان فراهم کرده و آرامش را به مردم این شهر هدیه بخشد.

وی تصریح کرد: امروز برادران ‌نیروی انتظامی با تلاش شبانه‌روزی توانسته‌اند امنیت را در جای جای این سرزمین برقرار سازند و در این راه لحظه‌ای آرام نبوده‌اند.

استاندار مرکزی با بیان اینکه امنیت پایدار در استان مرکزی نتیجه تلاش شبانه روزی نیروی انتظامی است،‌ ادامه داد: امنیت و آرامش مهم‌ترین نعمتی است که خداوند به بشر ارزانی داشته و امروز ایران اسلامی به خود می‌بالد که یکی از امن‌ترین کشورهای جهان محسوب می‌شود.

شعبانی‌فرد تلاش به منظور حفظ امنیت را وظیفه آحاد مردم دانست و خاطر نشان ساخت: همه باید دست در دست هم داده و با تعامل و مشارکت اجتماعی برادران سبز‌پوش نیروی انتظامی را یاری دهند تا امنیت به شکل مطلوب در جامعه برقرار شود.

وی با اشاره به در پیش بودن ایام نوروز گفت: ایام نوروز حساسیت خاص خود را دارد که ماموران نیروی انتظامی باید بکوشند امنیت شهرها و جاده‌های استان را در این ایام فراهم سازند و با مراقبت و تلاش بیشتر سبب کاهش و به حداقل رساندن حوادث شوند.

استاندار مرکزی افزود: نیروی انتظامی باید تمام تلاش خود را در ایام نوروز برای ارایه خدمات مطلوب به شهروندان و مسافران نوروزی به کار گیرد و اجازه ندهد سودجویان از این فرصت برای برهم زدن امنیت و آرامش مردم استفاده کنند.

فرمانده نیروی انتظامی استان مرکزی نیز گفت: امروز و با تلاش ماموران مبارزه با مواد مخدر بیش از 315 کیلو انواع مواد مخدر در دلیجان کشف و ضبط شد.

عزیز‌الله ملکی افزود: با شناسایی این باند قاچاقچی سه نفر دستگیر شده و دو قبضه سلاح کلاشینکف، 180 فشنگ جنگی و یک دستگاه خودروی پژو 405 از آنان کشف و ضبط شد.

انتهای پیام/87003‌/ش30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول