اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در لرستان:

پرستار مظهر مهربانی و ایثار است

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: پرستار مظهر مهربانی و ایثار است که با گذشت و فداکاری برای اینکه دیگران در آسایش باشند، خود را به زحمت می‌اندازد.

پرستار مظهر مهربانی و ایثار است

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، حجت الاسلام سید احمد میرعمادی ظهر امروز در مراسم تجلیل از 70 پرستار نمونه لرستان که در تالار ابن سینای بیمارستان شهید رحیمی خرم آباد برگزار شد، گفت: معرفت و ایمان، عبادت و بندگی، عفت و پاکدامنی و صبر و استقامت چهار معیار فضیلت یک زن نمونه مسلمان است که زینب کبری(س) به عنوان اسوه زنان عالم این چهار معیار در وجود مبارکش موج می‌زند.

حجت‌ الاسلام میرعمادی افزود: زینب کبری شکوفه ولایت است که در دامن عطوفت پرورش یافته و الگوئی ارزشمند برای زنان و دختران مسلمان است که سالروز ولادت این اسوه نمونه زیبایی به روز پرستار نامگذاری شده و این افتخاری بزرگ برای جامعه خدوم و تلاشگر پرستاری است.

نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: پرستار مظهر مهربانی و ایثار است که با گذشت و فداکاری برای اینکه دیگران در آسایش باشند، خود را به زحمت می‌اندازد و به واسطه همین ایثارگری پرستار است که در روایت آمده است، پرستاران با اولیاء الهی و پیامبران خدا محشور می‌شوند، چرا که در زندگی خود سختی‌ها و گرفتاری‌ها را تحمل می‌کنند و اجر و پاداش آنها در نزد خداوند متعال محفوظ است.

حجت‌الاسلام میرعمادی افزود: دستان مهربان یک پرستار که به مداوای بیماران می‌پردازد، دستانی الهی است که مرهمی بر دل ناآرام بیمار است، لذا بر همه لازم است که این قشر زحمتکش را تجلیل و تکریم کنند، چرا که تجلیل و تکریم از پرستاران، تجلیل و تکریم از ایثار و فداکاری و گذشت آنهاست و در فرهنگ دینی ما چیزی برتر از احسان و نیکی وجود ندارد.

نماینده ولی فقیه در لرستان با ابراز تأسف از فاصله طبقاتی مادی که در قشر پرستاری وجود دارد، تصریح کرد: مزد و پاداش مادی پرستاران با زحمتی که این قشر می‌کشند، متناسب نیست و از این بابت همیشه در رنج هستند و همانگونه که مقام معظم رهبری همواره به رسیدگی به این مشکل به مسئولان تأکید می‌فرمایند، همه باید تلاش کنیم که این رنج پرستاری بر طرف شود، تا آنها با اطمینان خاطر به کارشان که خدمت به بیماران است، برسند.

در ادامه این مراسم از 70 پرستار برگزیده لرستان با تقدیم لوح سپاس و هدایائی نقدی تجلیل شد.

انتهای پیام/2304/ت30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول