اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران مطرح کرد

اختصاص 3 میلیون تومانی برای کار فرهنگی 2 میلیون کارگر

خبرگزاری فارس: مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران در مراسم امضای تفاهم‌نامه همکاری برای ارتقای فرهنگی جامعه کارگری از تخصیص 3 میلیون تومان بودجه فرهنگی برای 2 میلیون و 400 هزار نفر جامعه کارگری خبر داد.

اختصاص 3 میلیون تومانی برای کار فرهنگی 2 میلیون کارگر

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران شامگاه یکشنبه در نشست هم اندیشی دستگاه‌های فرهنگی-اجرایی استان با اشاره به اینکه قشر کارگری در مبارزات پیروزی انقلاب اسلامی،  سنگر دفاع مقدس، سنگر کار و تلاش و همچنین حضور با بصیرت در فتنه‌های متعدد معاندان، خوش درخشیدند، تصریح کرد: تعامل، هم اندیشی و بهره‌مندی از ظرفیت دستگاه‌های فرهنگی استان برای ارتقای فرهنگی جامعه کارگری هدف ما محسوب می‌شود.

علی بابایی کارنامی با اشاره به نگاه خاص مقام معظم رهبری به مقوله فرهنگ و جنگ نرم و همچنین رویکرد شایسته فرهنگی دولت خدمتگزار پرداخت و افزود: با تعامل دستگاه‌های متولی فرهنگی، می‌توان ارتقای فرهنگی در گروه‌های هدف را با بهترین و شایسته‌ترین برنامه‌ها و اقدامات که در شان جامعه کارگری است، عملیاتی کرد.

وی تصریح کرد: بحث کارگر بخش آسیب‌پذیری است یعنی اگر از آن طرف چهره‌های دلسوز و  زحمتکش جامعه محسوب می‌شوند، آسیب‌پذیرترین اقشار جامعه نیز از این قشر شریف هستند.

تخصیص 3 میلیون تومان بودجه فرهنگی برای دو میلیون و چهارصد هزار نفر جامعه کارگری بابایی افزود: از جنس کارگر هستم و دغدغه‌ها و نگرانی‌هایی را در حوزه فرهنگی جامعه کارگری در چارچوب نظام مقدس جمهوری اسلامی دارم.

وی با اشاره به اینکه اولویت خود را در بخش فرهنگی قرار دادم و دستان نیاز و کمک خود را برای ارتقای فرهنگی در جامعه کارگری به سوی دستگاه‌های متولی فرهنگی استان دراز می‌کنم، بیان داشت: 640 هزار کارگر بیمه شده مستقیم و حدود 200 هزار کارگر بازنشسته و مستمر بگیر داریم که 800 هزار نفر می‌شوند و با توجه به خانواده‌های آنها حدود دو میلیون و 400هزار نفر در سطح استان به طور مستقیم گروه هدف ما هستند.

بابایی کارنامی خاطر نشان کرد: اقدام فرهنگی ما برای جامعه کارگری در حالی است که بودجه فرهنگی  امسال به اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اختصاص داده شده، شش میلیون تومان بود که سه میلیون تومان از آن تخصیص داده شد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به اینکه با رویکرد تعاملی، از ظرفیت دستگاه‌های فرهنگی استان استفاده شود، بیان داشت: پیشنهاد شد در آستانه تدوین برنامه‌های اجرایی سال 92، ظرفیت استان را با حضور مدیران کل دستگاه‌های فرهنگی در دستور کار قرار دهیم و برنامه‌های ارتقای فرهنگی در جامعه کارگری را در قالب یک تفاهم‌نامه و به‌صورت ماهانه یا فصلی در سطح جامعه هدف پیگیری کنیم.

انتهای پیام/86006/ق30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول