اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط شهرداری شیراز صورت می‌گیرد

پرداخت هفته‌ای 30 میلیون تومان به کتابخانه‌های شیراز

خبرگزاری فارس: شهردار شیراز گفت: نیم درصد سهم کتابخانه‌های این شهر، هفته‌ای 30 میلیون تومان است که توسط شهرداری شیراز پرداخت می‌شود.

پرداخت هفته‌ای 30 میلیون تومان به کتابخانه‌های شیراز

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، علیرضا پاک فطرت پیش از ظهر امروز در جلسه علنی شورای اسلامی شهر شیراز اظهار داشت: هدف از کار فرهنگی رضایتمندی و خدمات‌رسانی بهتر به شهروندان است و نتیجه فعالیت‌های دستگاه‌های فرهنگی را می‌توان در انتخابات و راهپیمایی‌ها و حضور پرشور مردم دید.

وی در پاسخ به انتقادات برخی از اعضای شورای اسلامی شهر شیراز در مورد محقق نشدن ردیف‌های فرهنگی در بودجه شهرداری این شهر بیان کرد: شهرداری شیراز توجه ویژه‌ای به مباحث فرهنگی دارد به نحوی که توسط اداره کل کتابخانه‌ها به عنوان شهرداری نمونه در پرداخت سهم خود معرفی شده است.

پاک فطرت تصریح کرد: شهرداری بودجه بسیاری در بحث کتابخانه هزینه می‌کند و نیازی نیست به طور مستقیم به احداث کتابخانه بپردازد.

وی ادامه داد: بهسازی قرائت‌خانه‌ها و فرهنگسراها نیز توسط شهرداری انجام می‌شود.

شهردار شیراز خاطرنشان کرد: فرهنگسرای فناوری با تمام امکانات آن تحویل داده شد و معاونت فرهنگی شهرداری باید آن را افتتاح کند، فرهنگسرای هنرمندان نیز در باغ دلگشا از همین موارد است و شهرداری همچنین برای تالار شهر نیز در بودجه مبالغی را در نظر گرفته است.

پاک فطرت، کمک به مساجد، حوزه‌های علمیه، ساخت مهدیه‌ها، ساخت دو سالن ورزشی و کمک به احداث کانون انس با فطرت از دیگر مواردی بود که پاک فطرت به عنوان اقدامات بودجه‌ای شهرداری در بحث فرهنگی مورد اشاره قرار داد.

وی در ادامه افزود: مجموعه فرهنگی شهرداری شیراز نیز که امکانات منحصر به فردی را به خود اختصاص داده، در دستور کار قرار دارد و کلنگ آن زده شده است.

این مسئول شهری در پایان از افتتاح تقاطع غیرهمسطح باهنر رحمت پس از جلسه شورای شهر شیراز و با حضور اعضای آن خبر داد که نخستین تقاطع غیرهمسطح شیراز محسوب می‌شود.

به گزارش فارس، رئیس شورای اسلامی شهر شیراز در جلسه امروز به شدت از احداث بدون مجوز برخی ساختمان‌ها توسط ادارات انتقاد کرد و آن را اتلاف بیت‌المال دانست.

همچنین بررسی متمم بودجه شهرداری از عمده‌ترین دستور کارهای امروز شورا بود.

انتهای پیام/2448/ح20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول