اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بازیکن بومی تیم فوتبال الوند همدان:

الوند در سال 91 فراتر از انتظارات عمل کرد

خبرگزاری فارس: بازیکن بومی تیم فوتبال الوند همدان گفت: تیم ما در سال 91 بازی‌های بسیار خوبی را ارائه داد و در نتیجه‌گیری نیز موفق عمل کرد و بسیار فراتر از انتظارات ظاهر شد.

الوند در سال 91 فراتر از انتظارات عمل کرد

هادی بلوری‌نوین در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس همدان درباره شرایط الوند در سال 91 اظهار داشت: مردم بهترین قضاوت کننده هستند و نتایجی که ما در این سال گرفتیم خود گویای تمام مسائل است.

وی افزود: وقتی در همدان هستیم مردم به ما خسته نباشید می‌گویند و از نتایجی که تا به حال کسب کرده‌ایم ابراز رضایت می‌کنند.

بازیکن بومی تیم فوتبال الوند درباره شرایط خود گفت: بعد از یک سال مصدومیت دوباره الوند، به شرایط ایده‌آل خود بازگشتم و امسال همه بازی‌ها را بدون مصدومیت برای الوند بازی کردم.

وی درباره مسائل مالی باشگاه الوند اظهار داشت: نسبت به خیلی از تیم‌های دسته اولی شرایط الوند از لحاظ مالی خوب بوده و سعی و تلاش تمام مدیران الوند این بوده که به موقع به تعهدات مالی خود عمل کنند.

بلوری‌نوین با بیان این‌که بازیکنان و مربیان همدان توانستند لیاقت خود را در لیگ دسته اول ثابت کنند، افزود: کمتر کسی حتی در استان همدان تصور این را می‌کرد که الوند با بازیکنان و مربیان بومی بتواند در اولین سال حضور در لیگ دسته اول چنین نتایجی را کسب کنند اما مجموعه الوند ثابت کرد که فوتبال همدان لیاقت حضور در سطح اول فوتبال کشور را دارد.

وی درباره سه بازی پیش روی الوند در سال 92 عنوان کرد: پیش‌بینی این بازی‌ها بسیار مشکل است، سه تیم مس‌ سرچشمه، نفت مسجد‌سلیمان و ما کار بسیار دشواری برای حضور در پلی‌آف داریم.

بلوری‌نوین تأکید کرد: تیم ما لیاقت حضور مستقیم در لیگ برتر را هم داشت اما یکسری از مسائل مانع این کار شد، اگر در سه بازی آینده، خودمان باشیم قطعاً می‌توانیم 9 امتیاز را کسب کنیم و بدون کوچک‌ترین دغدغه وارد بازی‌های پلی‌آف لیگ برتر شویم.

وی در پاسخ به خبرنگار فارس درباره آرزوی خود در سال 92 گفت: شادی و سربلندی ملت ایران را خواستارم و امیدوارم همه مردم ایران سال خوبی را داشته باشند و به همه آن‌ها پیشاپیش سال نو را تبریک می‌گویم.

بلوری‌نوین با تشکر از عملکرد خبرگزاری فارس در سال 91 اظهار داشت: خبرگزاری فارس تنها رسانه‌ای بود که در طول سال در کنار ما بود و خبرهای ما را به خوبی انعکاس داد.

وی افزود: فارس یکی از شناخته ‌شده‌ترین خبرگزاری‌های ایران و منطقه است و جا دارد از تلاش‌های مجموعه خبرگزاری فارس کمال تشکر را داشته باشم.

گفتنی است، تیم فوتبال الوند همدان در ادامه لیگ دسته اول فوتبال (جام آزادگان) در هفته بیست و سوم موفق شد با نتیجه دو بر دو استقلال را در اهواز متوقف کند.

الوند در سال 91 عملکرد مناسبی را داشت و هم‌اکنون با 39 امتیاز در رتبه سوم گروه الف لیگ دسته اول قرار دارد و همچنان این تیم همدانی یکی از شانس‌های رسیدن به پلی‌آف است.

این تیم در هفته بیست و چهارم در تاریخ 10 فروردین 92 در همدان میزبان تیم پارسه ایرانیان است.

انتهای پیام/89018/م30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول