اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سیمان تهران:

همه تلاش ما رعایت شاخص‌های زیست محیطی است

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سیمان تهران با تاکید بر اقدامات زیست محیطی گفت: همه تلاش ما رعایت شاخص‌های زیست محیطی است.

همه تلاش ما رعایت شاخص‌های زیست محیطی است

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، با توجه به اقداماتی که در راستای محیط زیست و توسعه فضای سبز در شرکت سیمان تهران صورت گرفته است به سراغ چند تن از مسئولان شهرستان ری از جمله سید عطاالله سیدان، مدیرعامل این شرکت رفتیم تا از وضعیت فعلی آن جویا شویم.

سید عطااله سیدان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: کاشت درخت و توسعه فضای سبز به صورت یک وظیفه می‌تواند در تلطیف هوای منطقه تداوم یافته و اثرات بسیار مثبتی در محیط زیست داشته باشد.

مدیرعامل شرکت سیمان تهران در ادامه ابراز امیدواری کرد با ادامه پیدا کردن کارهایی که موجب خوب شدن هوا می‌شود، در آینده می‌توان شاهد آن بود که سر تا سر مناطق اطراف و داخل کارخانه فضای سبز ایجاد شود تا سیمان تهران بتواند در قبال محیط زیست و مردم به گوشه‌ای از تعهدات و وظیفه خود در رابطه با کاهش آلودگی هوا جامه عمل بپوشاند.

وی با بیان اینکه تاکنون اقدامات موثری در بخش زیست محیطی در این کارخانه انجام شده است، عنوان کرد: تمام موارد مرتبط با محیط زیست منجمله سیستم فیلتراسیون به‌طور دائم در حال پایش و کنترل قرار داشته و مطابق برنامه PM «تعمیر و نگهداری» انجام می‌گیرد.

  

 

سیدان افزود: سیستم فیلتراسیون شرکت سیمان تهران در چارچوب شاخص‌های تعیین شده و استانداردهای زیست محیطی و ضمانت‌نامه سازندگان فعالیت کرده واین شرکت همزمان با اجرای پروژه‌های مطالعاتی و پژوهشی تلاش دارد با به کارگیری دست‌آوردهای جدید و همین‌طور با اجرای طرح‌های نوسازی و توسعه و جایگزین کردن سیستم‌های جدید به‌عنوان واحد نمونه در عرصه خدمت‌گزاری حضوری فعال داشته باشد.

مدیرعامل شرکت سیمان تهران در ادامه ابراز داشت: تمام تلاش مجموعه کارخانه سیمان در رابطه با کاهش آلاینده‌های زیست محیطی به کار گرفته شده و این امر جزو وظایف اساسی ما است که بایستی هم از بعد علمی و پژوهشی و هم از جنبه‌های مختلف زیست محیطی توجه خاصی به موضوع فیلتراسیون در کارخانه سیمان تهران داشته باشیم.

وی همچنین گفت: این شرکت در فرایند برنامه‌ریزی میان مدت سه ساله، طرح‌های مختلف زیست محیطی را پیگیری کرده و امیدواریم با انجام پروژه‌ها دراین بخش در سال‌های آینده بتوانیم به‌عنوان کارخانه نمونه در منطقه مطرح شویم و پاسخگوی تمام جنبه‌های زیست محیطی باشیم.

سیدان اضافه کرد: در حال حاضر سیستم‌های فیلتراسیون مجموعه اعم از الکتروفیلترها، پک فیلترها و فیلترهای کیسه‌ای بدون وقفه در مدار بوده و بر اساس شاخص‌های سازمان محیط زیست و استانداردها به‌ طور دائم اندازه‌گیری می‌شود.

مدیرعامل شرکت سیمان تهران در پایان تصریح کرد: همه بخش‌های مختلف فیلتراسیون زیر کنترل و نظارت مجموعه مهندسان و کارشناسان سیمان تهران قرار داشته و سازمان محیط زیست هم براساس استانداردها و اندازه‌گیری و مقایسه با شاخص‌ها ما را کنترل می‌‌کند.

انتهای پیام/2462/ی30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول