اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به منظور آشنایی مسافران و گردشگران نوروزی با گچساران صورت گرفت

3 هزار جلد کتابچه «گچساران، طبیعت، نفت» چاپ و آماده توزیع شد

خبرگزاری فارس: رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گچساران از چاپ ۳ هزار جلد کتابچه «گچساران، طبیعت، نفت» به منظور آشنایی مسافران و گردشگران نوروزی با جاذبه‌های مذهبی و گردشگری این شهرستان خبر داد.

3 هزار جلد کتابچه «گچساران، طبیعت، نفت» چاپ و آماده توزیع شد

مسعود میرپورزاده امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: ستاد تسهیلات نوروزی این شهرستان با برنامه‌ریزی و خدمات‌رسانی شبانه‌روزی، تمام تلاش خود را به کار می‌گیرد تا مسافران و گردشگران نوروزی که به گچساران سفر می‌کنند، نام این شهرستان را در نوروز 92 به خاطر بسپارند.

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گچساران و دبیر ستاد تسهیلات نوروزی این شهرستان، هدف از خدمت‌رسانی و ارائه خدمات مطلوب به مسافران و گردشگران نوروزی را رضایت‌مندی و جذب آنها به سمت این شهرستان و جاذبه‌های طبیعی و تاریخی‌ عنوان کرد.

میرپورزاده ابراز داشت: گچساران یکی از شهرستان‌های گردشگرپذیر در سطح کهگیلویه و بویراحمد و جنوب کشور بوده که هر ساله گردشگران زیادی را از نقاط مختلف کشور به خود جذب می‌کند.

وی از برگزاری جشنواره ملی صدای بهار در گچساران خبر داد و گفت: این جشنواره قبل از تحویل سال نو، در پارک نفت و با حضور مسافران و عموم مردم و مسئولان گچساران برگزار می‌شود.

ایجاد بازارچه صنایع دستی در گچساران ویژه ایام نوروز

میرپورزاده برگزاری مانور آمادگی کمیته‌خدمات‌رسان ستاد استقبال از مسافران نوروزی، بازارچه صنایع دستی در ورودی شهر، راه‌اندازی مرکز اطلاع‌رسانی از سمت ورودی شهر در انتهای کوی کارکنان، چاپ افزون بر 3 هزار جلد کتابچه معرفی جاذبه‌های مذهبی، تفریحی، تاریخی، فرهنگی و گردشگری گچساران با نام « گچساران، طبیعت و نفت» و چندین هزار بروشور و پوستر جاذبه‌های گردشگری و چاپ نقشه‌های راهنما را از جمله اقدامات ستاد تسهیلات نوروزی گچساران برشمرد.

رئیس میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گچساران ساماندهی محوطه‌های گردشگری و کمپینگ‌های احداث شده توسط میراث فرهنگی، واگذاری گردشگری باغ فردوس به بخش خصوصی برای ارائه خدمات بهتر و مطلوب‌تر، ساماندهی مناطق گردشگری دشتک دیل و کمپینگ بی‌بی حکیمه(س)، ارائه اقدامات فرهنگی در جوار مرقد مطهر بی‌بی حکیمه(س) را از دیگر اقدامات برنامه‌ریزی شده و در حال اجرا از سوی ستاد تسهیلات نوروزی گچساران عنوان کرد.

میرپورزاده با اشاره به ایجاد بازارچه صنایع دستی در ایام نوروز در گچساران یادآور شد: در این بازارچه، صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد به شهروندان و مسافران و گردشگران نوروزی ارائه می‌شود.

انتهای پیام/82001/ب30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول