اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل دفتر فنی استانداری خبر داد

اجرای آزمایشی طرح ملی ابر یکپارچه پروژه‌های ایران در خراسان‌‌رضوی

خبرگزاری فارس: مدیرکل دفتر فنی استانداری خراسان‌رضوی از اجرای مرحله آزمایشی طرح ملی ابر یکپارچه پروژه‌های ایران در خراسان‌رضوی خبر داد.

اجرای آزمایشی طرح ملی ابر یکپارچه پروژه‌های ایران در خراسان‌‌رضوی

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، محسن کوهی عصر امروز در حاشیه همایش پیاده‌سازی سامانه ابر یکپارچه پروژه‌های ایران، اظهار کرد: این مهم به استناد تفاهمنامه وزارت صنعت، معدن و تجارت با وزارت کشور به منظور تسهیل مدیریت پروژه‌های عمرانی و تجارت الکترونیک به اجرا گذاشته می‌شود.

وی هدف از اجرای این طرح را ارائه تسهیلات و خدمات الکترونیکی مدیریت پروژه، تسهیل تعاملات میان ذی‌نفعان پروژه‌ها و تسهیل نظام‌مندسازی و اعمال استانداردهای مدیریت پروژه‌ها در سطح کشور و استان عنوان کرد.

کوهی با اشاره به اجرای آزمایشی طرح آیپا در خراسان‌رضوی، تصریح کرد: در همایشی که به منظور آشنایی با اهداف این سامانه در استانداری برگزار شد، امکانات و قابلیت‌های این سامانه برای مدیریت پروژه‌ها، به حاضران مانند کاربران دستگاه‌های اجرایی، مشاوران و پیمانکاران آموزش داده شد.

مدیرکل دفتر فنی استانداری خراسان‌رضوی همچنین از افتتاح رسمی طرح ملی ابر یکپارچه پروژه‌های عمرانی ایران، در اوایل سال آینده با حضور استاندار و تعدادی از مقامات کشوری خبر داد.

انتهای پیام/70002/ش10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول