اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت ساری:

پروژه زینب‌شناسی در دانشگاه‌های ایران اجرایی شود

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت ساری گفت: پروژه زینب‌شناسی در دانشگاه‌های ایران اجرایی شود.

پروژه زینب‌شناسی در دانشگاه‌های ایران اجرایی شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، حجت‌الاسلام محمد قاسمی ظهر امروز در نماز جمعه این هفته شهرستان ساری با اشاره به نقش محبت به زندگی در دنیوی و اخروی، اظهار داشت: علاقه‌مندی به ائمه زمینه‌ساز عاقبت به خیری در دنیا و آخرت می‌شود.

امام جمعه موقت ساری با اشاره به گرامیداشت روز پرستار، اظهار داشت: انسان نیازمند به الگو است و مسلمانان هم در زندگی نیازمند به الگو هستند و زندگی حضرت زهرا(س) الگو برای مسلمانان است.

امام جمعه موقت ساری با اشاره سجایای اخلاقی حضرت زهرا(ص) اظهار داشت: 124 هزار پیامبر قبل از مبعوث شدن ارادت خویش را به حضرت زهرا(س) اعلام کردند.

قاسمی با اشاره به نامگذاری روز پرستار در ایران بیان داشت: نامگذاری روز پرستار در جمهوری اسلامی نشانه اهمیت دادن در نظام اسلامی به ائمه اطهار است.

وی ادامه داد: پرستاران در رفتار و کردار باید از زینب(س) الگو بگیرند و پروژه زینب‌شناسی در دانشگاه‌ها درس داده شود.

این مسئول تاکید کرد: پرستاران نیاز است در دانشگاه‌ها واحدهای متعدد درسی در مورد معرفت حضرت زینب(س) بگذرانند.

قاسمی در ادامه به ملی شدن صنعت نفت در کشور اشاره کرد و گفت: تلاش‌های زیادی برای ملی شدن صنعت نفت در کشور انجام شد و نسل دوم و سوم انقلاب باید قدر این نعمت را بدانند.

امام جمعه موقت ساری در ادامه با اشاره به حمایت‌های مردم از برای پیشرفت‌های علمی در کشور خاطرنشان کرد: مردم در کسب موفقیت در به دست آوردن انرژی هسته‌ای نقش بسیار پررنگی داشتند.

وی در ادامه با اشاره به برخی رفتارهای نامناسب توسط برخی سیاستمداران در عرصه‌های بین‌المللی تاکید کرد: مسئولان در گفتار و رفتار خویش مراقب باشند.

قاسمی ادامه داد: مسئولان در گفتار و رفتار بسیار مراقب باشند، این مردم تنها ایده و گفتاری را قبول دارند که از گفتار و رفتار امام(ره) نشات گرفته باشد.

وی با اشاره به ایجاد زمزمه‌ای مبنی بر روابط با آمریکا در کشور توسط برخی سیاستمداران اظهار داشت: از گذشته روابط ایران با آمریکا درس بگیریم.

وی با اشاره به جنگ تحمیلی که آمریکا بر ضد کشور ما ایجاد کرد: مردم در دفاع مقدس جانانه در برابر کفار ایستادگی کردند تا زیر بار ظلم و ستم نباشند و مسئولان باید این موضوع را درک کنند.

امام جمعه موقت ساری در ادامه با اشاره به برخی اتفاقات سال 91 در کشور و حضور علمی دانشمندان در جهان را بسیار مثبت ارزیابی کرد و گفت: تحریم‌های عامل شده بر ضد کشور ما نیز نتوانست چندان اثرگذار باشد.

وی با انتقاد از علمکرد برخی مسئولان که خود را شهید رجایی دوم در کشور معرفی کردند، اظهار داشت: شهید رجایی تا دم آخر پایبند ولی‌فقیه بود و مسئولانی که دم از شهید رجایی می‌زنند نیز باید این‌گونه باشند.

قاسمی با اعلام اینکه مردم اگر ببینند مسئولی با ولایت دچار مشکل شده است، بدون تعارف دست از حمایت این مسئول می‌کشند، تاکید کرد: مردم در رعایت اصول ارزش‌های اسلامی و ولایت‌پذیری با کسی تعارف ندارند.

وی در ادامه خواستار کمک به فقرا در ایام عید شد و گفت: گرانی‌ها بیداد می‌کند، مسئولان تنظیم بازار در حال نظارت هستند ولی کافی نیست.

امام جمعه موقت ساری در ادامه با اشاره به مراسم استقبال از نوروز در تهران خاطرنشان کرد: مسئولان به بهانه انجام کارهای فرهنگی دل مراجع و خانواده‌های شهدا را به درد نیاورند.

انتهای پیام/2296/ی30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول