اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای شهر اصفهان:

بهره‌برداری پروژه بهشت‌آباد 3 هزار میلیارد تومان ‌نیاز دارد

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: بهره‌برداری از پروژه بهشت آباد اصفهان به 3 هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد و اجرای این پروژه باید تسریع یابد.

بهره‌برداری پروژه بهشت‌آباد 3 هزار میلیارد تومان ‌نیاز دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، عباس حاج رسولی‌ها پیش از ظهر امروز در جلسه علنی شورای اسلامی شهر با بیان اینکه رسیدگی به وضعیت آب زاینده‌رود یکی از مهم‌ترین مطالبات مردم شهر اصفهان است، اظهار کرد: پروژه بهشت‌آباد اصفهان باید طی پنج سال آینده به بهره‌برداری برسد.

وی به روز پرستار اشاره کرد و ادامه داد: پرستاران از اقشار خدمت رسان جامعه هستند که با وجود تمام فشار‌های موجود در سطح کشور به صورت شبانه‌روزی در راستای انجام فعالیت‌های خود و خدمت به مردم تلاش می‌کنند.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به اینکه در سال جدید انتخابات ریاست جمهوری و شورا‌ها برگزار می‌شود و تمام مردم باید با حضور قوی در این انتخابات شرکت کنند، تصریح کرد: شهرداری و مدیریت شهر اصفهان امسال تمام پروژه‌های پیش‌بینی شده برای اصفهان را به پایان رساندند و این پروژه‌ها مورد بهره‌برداری قرار گرفته‌اند.

وی با تاکید بر اینکه تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی به عنوان شعار امسال بود و شهرداری اصفهان با اجرای پروژه‌های مختلف در سطح شهر پاسخگوی مطالبات رهبری بوده است، اضافه کرد: تحقق 112 درصدی بودجه امسال شهرداری اصفهان این موضوع مهم را نشان می‌دهد.

حاج رسولی‌ها با بیان اینکه شهرداری اصفهان در تمام ابعاد مختلف فرهنگی، اجتماعی، عمرانی و خدماتی اقدامات مؤثری را در سطح شهر انجام داده است، تاکید کرد: اجرای پروژه بهشت‌آباد و رسیدگی به وضعیت آب زاینده‌رود یکی از مهم‌ترین مطالبات و خواسته‌های مردم به شمار می‌رود که هنوز بر روز زمین مانده است.

وی با اشاره به اینکه مقرر شده است که 80 میلیارد تومان اوراق مشارکت برای پروژه بهشت‌آباد اصفهان به فروش برسد، افزود: امیدواریم که تمام مردم و مسئولان نسبت به خرید این اوراق اقدام کنند تا این پروژه هر چه سریع‌تر به بهره‌برداری برسد.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: بهره‌برداری از پروژه بهشت آباد اصفهان به 3 هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد و اجرای این پروژه باید تسریع یابد.

وی با بیان اینکه تمام مسئولان باید برای پاسخگویی به مطالبات مردم در راستای رسیدگی به وضعیت زاینده‌رود اقدام کنند، اظهار کرد: نمایندگان مجلس شورای اسلامی نیز باید در تنظیم و تصویب بودجه سال آتی به این موضوع توجه لازم را داشته باشند.

انتهای پیام/63004/صا30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول