اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد:

بویراحمدی‌ها در جشن نیکوکاری امسال گوی سبقت در استان را ربودند

خبرگزاری فارس: مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: بیشترین میزان کمک‌های دریافتی مربوط به شهرستان بویراحمد با یک میلیارد و 40 میلیون و 354 هزار ریال و کمترین میزان از شهرستان دنا با 120 میلیون و 722 هزار ریال است.

بویراحمدی‌ها در جشن نیکوکاری امسال گوی سبقت در استان را ربودند

عبدالمجید فرهادی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج به اجرای برنامه‌های مختلف این نهاد در هفته احسان و نیکوکاری اشاره و اظهار کرد: هفته احسان و نیکوکاری و در کنار آن برگزاری جشن نیکوکاری با هدف تقویت روحیه عدالت خواهی، نهادینه کردن فرهنگ انفاق و احسان و محرومیت‌زدایی و ایجاد ارتباط میان نهادها و سازمان‌ها در زمینه فقرزدایی نامگذاری شده تا فرصتی دوباره برای کمک به نیازمندان همزمان با آغاز سال نو باشد.

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد اذعان کرد: این نهاد در این راستا از 794 پایگاه جمع آوری کمک‌های مردمی در سطح استان مبلغ سه میلیارد و 884 میلیون و 184 هزار ریال کمک‌های مردمی در جشن نیکوکاری را جمع‌آوری کرده است.

 بویراحمدی‌ها در جشن نیکوکاری سال جاری گوی سبقت را ربودند

فرهادی از رشد 67 درصدی کمک‌های مردمی در جشن نیکوکاری امسال خبر داد و گفت: در سال گذشته در این جشن مبلغ 2 میلیارد و 330 میلیون و 952 هزار ریال جمع‌آوری شد که این میزان در جشن نیکوکاری سال جاری به نسبت سال گذشته  افزایش چشمگیری داشته است.

وی ادامه داد: از مبلغ جمع‌آوری شده در جشن، یک میلیارد و 300 میلیون و 184 هزار ریال کمک‌های نقدی و بیش 2 میلیارد و 219 میلیون ریال کمک‌های غیرنقدی و مبلغ 364 میلیون ریال نیز تعهدات ادارات استان بوده که در حال پیگیری است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: بیشترین میزان کمک‌های دریافتی مربوط به شهرستان بویراحمد با یک میلیارد و 40 میلیون و 354 هزار ریال و کمترین میزان از شهرستان دنا با 120 میلیون و 722 هزار ریال است.

وی با اشاره به این‌که هم اکنون بسیاری از مردم نیازمند مناطق محروم چشم به راه کمک‌های مردمی هستند، تصریح کرد: کمک‌های جمع‌آوری شده در این جشن در اولین فرصت و بر اساس اولویت بندی‌های صورت گرفته بین خانواده‌های تحت حمایت و نیازمندان شناسایی شده توزیع می‌شود.

فرهادی با تاکید بر این‌که همه باید در راستای کمک به محرومان تلاش کنیم، تصریح کرد: خوشبختانه مردم استان در جشن نیکوکاری امسال نیز همچون سایر برنامه‌های مشارکتی کمیته امداد حضور چشمگیری داشتند و نشان دادند که در هر شرایطی به فکر همنوعان نیازمند خود هستند.

انتهای پیام/82011/ی30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول