اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی تویسرکان خبر داد

کشف 18 هزار عدد مواد محترقه در تویسرکان

خبرگزاری فارس: فرمانده نیروی انتظامی تویسرکان از کشف 18 هزار مورد مواد محترقه در راستای پیشگیری حوادث در چهارشنبه‌سوری خبر داد و گفت: افراد متخلفی که در تعطیلات نوروز دستگیر می‌شوند تا پایان این ایام مهمان پلیس هستند.

کشف 18 هزار عدد مواد محترقه در تویسرکان

مظاهر کاظمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تویسرکان، اظهار کرد:  براساس برنامه ‌ترسیم شده، نیروی انتظامی با همکاری نهاد‌های مربوطه برای کنترل و جلوگیری از حوادث روز چهارشنبه تمهیدات لازم را اجرا خواهد کرد.

وی با تأکید بر اینکه فرهنگسازی مهم‌ترین رکن مقابله با بروز حوادث در سطوح مختلف اجتماع است، افزود: حضور والدین در کنار فرزندان و آگاهی‌بخشی درست در خصوص مناسبت چهارشنبه‌سوری در آیین، آداب و رسوم ایرانیان به طور قطع نوجوانان و جوانان را با عملکرد درست در راستای نشاط و شادی خود و دیگران حرکت ‌می‌دهد.

فرمانده نیروی انتظامی تویسرکان با تأکید بر مشارکت و تعامل پدران و مادران با پلیس، خاطرنشان کرد: رویکرد استراتژیک پلیس در این روز خانواده‌محوری است و خانواده‌ها باید با کنترل و مراقبت‌های لازم در حرکات و رفتارهای فرزندان از وقوع حوادثی که منجر به آسیب و خسارت‌های جبران‌ناپذیر می‌شود، جلوگیری کنند.

وی از برگزاری برنامه‌های آموزشی با اطلاع‌رسانی کارشناسان ناجا در مدارس سطح شهرستان خبر داد و تصریح کرد: نیروی انتظامی به منظور کاهش مضرات و آسیب‌های جانی و مالی و در راستای مطلع‌سازی گروه هدف، 36 جلسه آموزشی و مشاوره همگانی به صورت چهره به چهره در مدارس تویسرکان برگزار کرده است.

کاظمی با اشاره به استقبال و بازتاب خوب دانش‌آموزان و مدیران از اجرای طرح آموزشی چهارشنبه‌سوری، گفت: چهار نشست آموزش همگانی در نقاط آسیب‌پذیر تویسرکان برای عموم مردم در قالب طرح چهره به چهره با هدف ارتقای بصیرت و تغییر دیدگاه مردم جهت رعایت اصول ایمنی و ترویج این مهم در خانواده انجام شده است.

وی، اجرای برنامه‌ محله‌محوری را از جمله اقدامات ناجا تویسرکان برای ایجاد نشاط و شادی و بهره‌وری مردم از این فرصت در کنار هم بودن عنوان و ابراز کرد: جلسه با روحانیون و ائمه جماعات در راستای توجیه و هشدار عواقب برخی از حرکات و رفتارها در آیین چهارشنبه‌سوری برای هر محله در سطح شهرستان صورت گرفته است.

فرمانده انتظامی تویسرکان در خصوص تدابیر و تمهیدات اندیشیده شده برای مدت زمان این امر، با بیان اینکه فرهنگ و امور اجتماعی نهادینه شده در هر نقطه و محله باهم متفاوت است، عنوان کرد: نیروی انتظامی برای زمان مدنظر نقاط آسیب‌پذیر شهر را شناسایی کرده و براساس ضروریات در مناطق مذکور، تدابیر امنیتی را برای آرامش مردم به کار می‌گیرد.

وی با اشاره به حضور نیروی پیاده و موتورسوار به صورت پنهان و ملموس در تمام نقاط شهر با توجه به شرایط منطقه، ادامه داد: پیش‌بینی‌های امنیتی در خصوص نقاط پرجمعیت، معابرها و خیابان‌های اصلی برای پوشش کامل با پشتوانه حمایتی و مشارکت مردم خوب و فهیم تویسرکان اندیشیده شده است.

کاظمی با تأکید بر اینکه تلاش ما به عنوان خادمان مردم این است که همیشه در کنار مردم باشیم؛ نه در مقابل مردم، خاطرنشان کرد: چهارشنبه آخر سال همانند تمام زمان‌ها با همکاری و هم‌اندیشی مردم خوب تویسرکان با شادی و سرور تمام خواهد شد.

وی از کشف 18 هزار  عدد مواد محترقه و آتش‌زا با اجرای طرح منسجم در راستای کنترل و پیشگیری حوادث در تویسرکان در روزهای اخیر خبر داد و متذکر شد: تمام افراد متخلفی که در تعطیلات نوروز دستگیر می‌شوند تا پایان این ایام مهمان پلیس هستند.

انتهای پیام/89010/ذ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول