اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری:

توزیع میوه‌های نوروزی در چهارمحال و بختیاری آغاز شد

خبرگزاری فارس: معاون بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری از توزیع انواع میوه‌های نوروزی از امروز در استان خبر داد.

توزیع میوه‌های نوروزی در چهارمحال و بختیاری آغاز شد

علیرضا جیلان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد اظهار کرد: ‌مردم استان می‌توانند از امروز میوه مورد نیاز خانوار خود را در مراکز تعیین شده به نرخ تعاونی تهیه کنند.

وی افزود:‌ در مرکز استان توزیع میوه نوروزی که شامل سیب و پرتقال است در 100 نقطه انجام می‌شود.

جیلان با بیان اینکه امسال 40 مباشر در خرید، ذخیره‌سازی و توزیع میوه نوروزی با سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همکاری می‌کنند، تصریح کرد: تمام تلاش خود را برای رفاه حال شهروندان به کار گرفته‌ایم تا در نوروز با مشکلی در این رابطه مواجه نشوند.

معاون بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه اقلام مورد نیاز مردم از چند ماه پیش آماده و ذخیره‌سازی شده است، گفت: بر همین اساس در حال حاضر با کمبود هیچ کالایی در استان روبه‌رو نیستیم.

جیلان با اشاره به فرایند توزیع برنج در استان اضافه کرد: در شبکه توزیع توسط بخشداری‌ها و فروشگاه‌های منتخب شهری روزانه 50 تن برنج توزیع می‌شود.

وی از توزیع 12 هزار تن برنج در استان طی دو ماه گذشته خبر داد و گفت: اگر مردم متناسب با نیاز خود برنج خریداری کنند قطعاً مشکلی در رابطه با کمبود برنج در استان به وجود نمی‎آید.

معاون بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: برای عرضه مرغ گرم در بازار نیز مشکلی وجود ندارد و در دوره جدید یک میلیون و 100 هزار قطعه جوجه‌ریزی در مرغداری‌های استان گزارش شده است.

انتهای پیام/68004/ز30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول