اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار خراسان‌رضوی خبر داد

آمادگی استانداری خراسان‌رضوی برای تفویض اختیار مدیریت بحران مشهد به شهرداری

خبرگزاری فارس: معاون استاندار خراسان‌رضوی از آمادگی استانداری خراسان‌رضوی برای تفویض اختیار مدیریت بحران مشهد به شهرداری در چارچوب قوانین و مقررات خبر داد.

آمادگی استانداری خراسان‌رضوی برای تفویض اختیار مدیریت بحران مشهد به شهرداری

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، محمدحسن واحدی ظهر امروز در گردهمایی سالانه شهرداران خراسان‌رضوی اظهار کرد: تولید سندی حاوی موضوعات و مشکلات شهرهای استان و سازمان‌دهی مسئولیت‌ها، برای حل مشکلات اساسی شهرهای خراسان‌رضوی به ویژه مشهد امری ضروری است.

واحدی از آمادگی استانداری خراسان‌رضوی برای تفویض اختیار مدیریت بحران مشهد به شهرداری در چارچوب قوانین و مقررات خبر داد و افزود: پیش‌نیاز تحقق این مهم، فراهم شدن امکانات و شرایط لازم است.

وی همچنین از شهرداران استان و مدیران شهرداری مشهد خواست تا علاوه بر نظارت فنی قوی بر ساخت و سازها، اهتمام لازم برای پیاده‌سازی برنامه‌های نوروزی با رویکرد خدمت‌رسانی هر چه مطلوب‌تر به زائران را در دستور کار قرار دهند.

معاون امور عمرانی استانداری خراسان‌رضوی تصریح کرد: سرعت و تسهیل در پاسخگویی به ارباب رجوع، ساماندهی تابلوهای تبلیغاتی سطح شهر، توجه به معماری ایرانی و اسلامی، توجه به ایجاد حجم مورد نیاز پارکینگ در شهرسازی از انتظارات مدیران کل عمرانی استانداری خراسان‌رضوی از شهرداران است.

واحدی افزود: همچنین اولویت‌بندی در ارائه خدمات، پرهیز از برخوردهای دوگانه و صدور آرای متفاوت در موارد مشابه و خریداری تجهیزات مناسب آواربرداری از دیگر انتظارات مدیران کل حوزه عمرانی استانداری از شهرداران استان به ویژه مشهد است.

گفتنی است شهرداران در این جلسه، خواهان حمایت و همراهی استانداری برای حل مشکلات حاشیه‌نشینی محدوده شهرها، همکاری دستگاه‌های مسئول با شهرداری در راستای ساماندهی زائران، ارائه خدمات شهری در مناطق کم برخوردار و حل مشکلات ناشی از زمین‌های قولنامه‌ای در مشهد شدند.

انتهای پیام/70002/خ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول