اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پلیس مواد مخدر گلستان:

برخود قاطع و قانونی با مواد مخدر در عربستان/ زائران به هوش باشند

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس مواد مخدر گلستان گفت: عربستان قوانین خاصی در خصوص مبارزه با مواد مخدر دارد و در این موضوع برخورد قاطع و قانونی انجام می‎دهد و این قوانین با مجموعه قوانین کیفری ایران تفاوت بسیار زیادی دارد.

برخود قاطع و قانونی با مواد مخدر در عربستان/ زائران به هوش باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، حسن نظری عصر امروز در همایش متمرکز زائران عمره مفرده که در تالار فخرالدین اسعد گرگانی برگزار شد، اظهار داشت: چنانچه در عربستان مواد مخدر زیر 10 گرم از شخصی، کشف شود به حبس سنگین گرفتار خواهد شد و مشکلات دیپلماتیک و سیاسی در خصوص آزادی آن شخص برای کشور متبوع ایجاد می‎شود.

وی با بیان اینکه بردن مواد مخدر به عربستان جرم مهمی محسوب می‎شود، افزود: اگر مواد مخدر کشف شده بالای 10 گرم باشد شخص به حبس ابد و بالای 20 گرم محکوم به اعدام خواهد شد.

زائران از بردن تنقلات خودداری کنند

پلیس مواد مخدر گلستان از زائران خواست تا از بردن تنقلات خودداری کنند و تصریح کرد: زائران تحت هیچ شرایطی نباید پسته، شکلات کاکائویی، قرص‎های کدئین‎دار، قرص ترک اعتیاد، متادون، و قرص‎های مورفین‎دار به عربستان ببرند.

نظری با بیان اینکه قصد قاچاق مواد مخدر به عربستان شایع است، متذکر شد: این افراد زائر نیستند بلکه مجرم هستند و با عمل ناشایست خود آبروی نظام جمهوری اسلامی را به خطر می‎اندازند.

مواد مخدر معضل اجتماعی است

پلیس مواد مخدر گلستان با تاکید بر اینکه مواد مخدر به عنوان یک معضل اجتماعی محسوب می‎شود خاطرنشان کرد: اجتماع در قبال مواد مخدر مسئولیت دارد و نسبت به مهار آن نیز تلاش می‎کند تا بتواند تهدیداتی که اجتماع را در این زمینه متوجه شخص می‎کند، مصون بدارد.

انتهای پیام/83001/ش30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول