اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حاشیه‌های یک نشست خبری

از میزان حقوق آقای شهردار تا عیدی به زائران در نوروز

خبرگزاری فارس: نشست خبری شهردار قم با اصحاب رسانه همچون دیگر نشست‌های خبری وی در فضایی صمیمی برگزار شد و البته با برخی حواشی روبه‌رو بود.

از میزان حقوق آقای شهردار تا عیدی به زائران در نوروز

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، نشست خبری محمد دلبری شهردار قم با اصحاب رسانه در سالن جلسات شهرداری قم آغاز شد و دو ساعت و نیم به طول انجامید.

در این نشست خبرنگاران به طرح سئوالات مختلف پرداختند و شهردار قم نیز به سئوالات پاسخ گفت و تلاش کرد که سئوالی را بی‌پاسخ نگذارد.

یکی از سئوالاتی که از دلبری مطرح شد میزان حقوق وی و اینکه گفته می‌شود او از شهرداری حقوقی دریافت نمی‌کند، بود که وی در پاسخ گفت: روزی که به شهرداری آمدم فکر می‌کردم با توجه به پایان یافتن دوره شوراها عمر مدیریت ما در شهرداری یک سال است و قرار بر این شد از محل قبلی که فعالیت می‌کردیم حقوق ما پرداخت شود.

وی تصریح کرد: در شهرداری قم بیش از مسائل مادی که ما تصور آن را داریم عنایت اهل بیت(ع) بوده است و ما نیز از این مسئله راضی هستیم.

 

دلبری همچنین در خصوص عیدی امسال شهرداری قم به شهروندان و زائرانی که به زیارت کریمه اهل بیت مشرف می‌شوند اظهار کرد:‌ بهترین عیدی ما تلاش همکاران برای خدمت‌رسانی است و در نوروز 92 زائران و شهروندان شاهد شهری تمیز، شاداب و اخلاقی در شأن کریمه اهل بیت(س) خواهند بود.

یکی دیگر از سئوالات مطرح شده از دلبری در خصوص به کارگیری مشاوران جوان در شهرداری قم بود که وی در پاسخ به این سئوال گفت: کسانی مشاور جوان می‌گیرند که خودشان جوان نیستند، ولی من خودم را یک مدیر جوان می‌دانم ولی تلاش می‌کنم از تجربه پیشکسوتان در عرصه امور شهری بهره‌مند شوم و در این زمینه برنامه‌ریزی‌هایی هم صورت گرفته است.

خبرنگار دیگری از پاسخ‌های طولانی شهردار به پرسش‌های خبرنگاران انتقاد کرد که شهردار قم سئوالات این خبرنگار را با «بله و خیر» و بسیار کوتاه پاسخ داد.

عدم رسیدگی به برخی از بخش‌های منطقه آذر از نکاتی بود که در این نشست از سوی یکی از عکاسان خبری مطرح شد و شهردار با ارائه توضیحاتی در خصوص اقدامات صورت گرفته در این منطقه قدیمی شهر قم بیان کرد: منطقه آذر دارای آثار تاریخی مختلف و متعدد است و توسعه و تعریض معابر در این منطقه دشوار است.

ارائه گزارشی از میزان انتشار اخبار شهرداری در نشریات، سایت‌ها و خبرگزاری‌ها از سوی مدیر روابط عمومی شهرداری قم با استقبال و انتقاد برخی خبرنگاران مواجه شد و برخی مدعی شدند که نسبت به تولید اخبار و تولید گزارش‌های تخصصی اهتمام داشته‌اند که کار آنها نادیده گرفته شده است و برخی دیگر عنوان کردند که در سرعت حرف نخست را زده و در حالی که هنوز نشست خبری شهردار به پایان نرسیده است خبر آن را بر روی سایت خود منتشر کرده‌اند.

البته شهردار قم در این زمینه بر انجام کار تخصصی و بررسی دقیق فعالیت رسانه‌ها از نظر کمی و کیفی تاکید کرد.

دلبری همچنین با اشاره به اینکه خبرنگاران در طول سال چند بار در نشست‌های خبری حاضر می‌شوند گفت: در ابتدای سال جدید ما نیز در محل دفاتر رسانه‌ها حاضر شده و از این دفاتر بازدید خواهیم کرد.

انتهای پیام/2258/غ30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول