اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بافت:

بسیج قوت قلب ملت ایران است

خبرگزاری فارس: امام جمعه بافت گفت: بسیج قوت قلب ملت ایران و انقلاب اسلامی است.

بسیج قوت قلب ملت ایران است

به گزارش خبرگزاری فارس از بافت،‌ حجت‌الاسلام علی ابراهیمی‌ پیش از ظهر امروز در دومین روز از رزمایش الی بیت‌المقدس در بافت با اشاره به جایگاه بسیج اظهار داشت: نهال بسیج‌ ‌به دست امام خمینی (ره)‌ کاشته شد و به مقامی دست پیدا کرد که منا اهل البیت شد.

وی افزود: مقام بسیجیان و شهدا‌ی بسیجی تا جایی بزرگ است که امام بزرگوار و مقام عظمای ولایت فرمودند، «خدایا من از تو درخواست می‌کنم که من را با بسیجیانم محشور فرمایی».

ابراهیمی بیان داشت: همان طور که سلمان و ابوذر وصل به ولایت شدند، بسیج این شجره طیبه و دل‌های پاک وصل به ولایت شده است بسیج قوت قلب ملت ایران و انقلاب اسلامی است.

وی تصریح کرد: تفکر بسیجی تفکری است که از ولایت جوشیده خالص و بی‌شائبه است، هیچ‌گونه اشکالی در تفکر بسیجی نیست و همیشه مورد حمایت حضرت امام راحل و مقام معظم رهبری بوده است.

ابراهیمی گفت: در ابتدای انقلاب تفکرات چپ و راست وارد انقلاب شد و هر دو از طرف مقام معظم رهبری مورد نقد قرار گرفت، ‌همچنین زمانی تفکر اصلاح‌طلب و اصولگرایی وارد جامعه شد، دشمنان به این وسیله می‌خواستند بین مردم و به ویژه جوانان ما تفرقه بیندازند تا وحدت‌ بین شیعیان را از بین ببرند.

وی خاطر نشان کرد: امام خمینی (ره) خون سید‌الشهداء‌ (ع) را در رگ‌های ما به جریان انداخت و خون سیدالشهداء در قلب و رگ‌های مردم و جامعه به جریان افتاد و موجب نجات کشور شد.

انتهای پیام/80024/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول