اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار بوشهر:

بسیج ادارات از روزمرگی اجتناب کنند

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار بوشهر گفت: بسیج ادارات رسالت سنگینی در دستگاه‎های خود دارند بنابراین باید از روزمرگی اجتناب کنند.

بسیج ادارات از روزمرگی اجتناب کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، محمدحسن پرآور ظهر امروز در نشست با بسیج ادارات اظهار داشت: وظیفه بسیج ادارات در تشکیلات اداری تعیین کننده است و بسیج ادارات باید بازوان مدیریتی در ادارات بوده و تفکر بسیجی را در دستگاه خود حاکم کنند.

وی اجتناب از کارهای یومیه و روزمرگی را ضروری خواند و حسن خلق برای ایجاد فضای رشد جوانان و حل مشکلات جانبازان و ایثارگران در سیستم اداری تاکید کرد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار بوشهر با بیان اینکه در سال جدید با دو موضوع سرنوشت‎ساز از لحاظ ماهیتی روبرو هستیم، عنوان کرد: انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی در برگیرنده منافع ملی و قومی کشور هستند و برنامه‎ریزی‎ها باید به گونه‎ای باشد که موجب ایجاد توازن در جامعه شود.

وی نقش بسیج را در این راستا با اهمیت خواند و افزود: دشمن در صدد است تا با تکرار فتنه 88 امنیت انتخابات را به مخاطره اندازد و وظیفه بسیج ادارات افزایش بعد بصیرت در اقشار مختلف جامعه با تبعیت از نظام و رهبری در بین مردم و استفاده از تمامی ظرفیت‎های انسانی و امکانات در سیستم اداری برای وارد کردن ضربه نهایی به دشمن ذلیل و محکوم به شکست است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار بوشهر گفت: بصیرت‎افزایی در مقوله بسیج ادارات ضروری است و این یک اصل است.

پرآور اظهار داشت: اکنون در کنار آموزش نظامی، اخلاص، امانتداری، تدبیر و حسن خلق بصیرت مهم است و این مسئولیت بسیج ادارات است که مردم و کارکنان خود را نسبت به شرایط و عملکرد خود آگاه کنند.

وی افزود: ماهیت بسیج و بسیجی بر همگان آشکار است و اگر بسیج و تفکر بسیجی بر جامعه حاکم نبود در این برهه حساس ایران ام‎القرای کشورهای اسلامی نبود و امکان صدور انقلاب اسلامی به نقاط مختلف دنیا وجود نداشت.

پرآور با بیان اینکه تشکیل بسیج و استمرار آن در کشور از برکات فرمان تاریخی حضرت امام خمینی (ره) بوده گفت: خنثی شدن توطئه‎های نرم دشمنان، ناتوی فرهنگی و تحریم شدید اقتصادی که از ترفندهای دشمن برای مایوس کردن مردم از نظام است تنها با درایت و تفکر بسیجیان غیور کشور امکان‎پذیر شده است.

معاون استاندار بوشهر رمز موفقیت نظام مقدس جمهوری اسلامی را وجود رهبر فرزانه و رهنمودهای حکیمانه ایشان در هدایت این نظام و دانش مردم در پیروی از اصل ولایت فقیه دانست.

انتهای پیام/66007/ر30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول