اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه فردوس:

بازار اسلامی باید از گران‌فروشی و کم فروشی دور باشد

خبرگزاری فارس: امام جمعه فردوس با تاکید بر نظارت جدی بر بازار گفت: بازار اسلامی باید از کم فروشی و گران فروشی دور باشد.

بازار اسلامی باید از گران‌فروشی و کم فروشی دور باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از فردوس، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدرضا بابایی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه فردوس اظهار کرد: احتکار اجناس در نظام جمهوری اسلامی کاری بسیار ناشایست و سبب به هم ریختن بازار اسلامی می‌شود.

وی افزود: برادران دینی باید با اعتماد به یکدیگر و خودداری از گران فروشی و احتکار از آسیب رساندن به جامعه مسلمانان و دولت جلوگیری کنند.

امام جمعه فردوس به فرا رسیدن سال نو اشاره کرد و یادآور شد: با تغییر سال ما نیز باید خود را اصلاح و رو به رشد و تعالی پیش برویم و محاسبه‌ای یک ساله از اعمال خود داشته باشیم.

بابایی یادآور شد: بنا بر فرمایش مقام معظم رهبری، مسئولان نظام اسلامی باید بر عملکرد یک ساله خود نظارت داشته باشند و خود درباره کارهایشان قضاوت کنند.

کمبود دستگاه دیالیز در بیمارستان فردوس

وی با اشاره به ولادت حضرت زینب(س) و روز پرستار گفت: پرستاری‌های زینب(س) در ماجرای کربلا سبب شده که روز ولادت وی را روز پرستار بنامند بنابراین پرستاران باید سیره عملی حضرت زینب(س) را سرلوحه کار خود قرار دهند.

امام جمعه فردوس افزود: بیمارستان فردوس با کمبود دستگاه دیالیز روبه‌رو است که مسئولان باید نسبت به تجهیز بیمارستان به دستگاه‌های مختلف درمانی تلاش کنند.

بابایی چهارشنبه‌سوری را یک مراسم شیطانی دانست و تصریح کرد: خانواده‌ها باید در چهارشنبه پایان سال مراقب فرزندان خود باشند تا به خود آسیبی وارد نکنند و شیرینی آغاز سال جدید را به تلخی حادثه تبدیل نکنند.

انتهای پیام/69007/خ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول