اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس فتا خراسان‌رضوی:

کلاهبردار شیاد در مشهد دستگیر شد

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس فتا خراسان‌رضوی از دستگیری شیادی که با خرید دو عدد تلفن همراه، مبلغ یک میلیون و 400 هزار تومان کلاهبرداری کرده بود، خبر داد.

کلاهبردار شیاد در مشهد دستگیر شد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، سید محسن عرفانی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مغازه‌داری با مراجعه به پلیس فتا خراسان‌رضوی عنوان کرد فردی با خرید دو عدد گوشی تلفن همراه مبلغ یک میلیون و 400 هزار تومان از او کلاهبرداری کرده است.

رئیس پلیس فتا خراسان‌رضوی افزود: در پی اعلام شکایت مالباخته بلافاصله شناسایی متهم در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت و با اقدامات فنی و پلیسی کارآگاهان تصاویر ضبط شده از طریق دوربین مداربسته مورد بررسی و در نتیجه متهم شناسایی شد.

عرفانی خاطرنشان کرد: متهم 32 ساله در مشهد دستگیر و تحقیقات از او توسط ماموران آغاز شد و سارق جوان با دیدن شواهد موجود لب به اعتراف گشود.

وی یادآور شد: متهم در بازجویی پلیس اقرار کرد که روز قبل از کلاهبرداری خود به مغازه موبایل فروشی مراجعه و با شناسایی دستگاه کارت خوان فروشنده و قیمت گوشی موبایل، فردای آن روز دوباره به همان محل مراجعه کردم.

رئیس پلیس فتا خراسان‌رضوی تصریح کرد: متهم عنوان کرد که فروشنده که دستگاه کارت خوان خود را در گوشه‌ای از مغازه نصب کرده بود با پرینت‌های جعلی و ساختگی فریب دادم؛ پس از این اعترافات متهم به همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی به دادگاه اعزام شد.

عرفانی افزود: به تمام مغازه‌داران توصیه می‌کنم در پرداخت صورتحساب توسط دستگاه کار خوان POS  سعی شود عملیات در حضور طرفین انجام شود و فقط رمز توسط مشتری در حضور مغازه‌دار درج شود تا از هر گونه پیشامد تلخ و کلاهبرداری جلوگیری شود.

انتهای پیام/70022/ت20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول