اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مربی دروازه‌بانان الوند همدان:

سال آتی بازی‌های سختی را در پیش‌ داریم

خبرگزاری فارس: مربی دروازه‌بانان الوند همدان گفت: با توجه به شرایط جدول رده‌بندی در سال 92 بازی‌های بسیار سنگین و سختی را در پیش‌ داریم.

سال آتی بازی‌های سختی را در پیش‌ داریم

مصطفی کاشی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس همدان درباره بازی الوند برابر استقلال اهواز اظهار داشت: در این بازی استقلال در برابر ما دست به بازی انتحاری زد.

وی افزود: بازی بسیار سختی بود دو تیم یکی برای فرار از سقوط به لیگ دسته دوم و دیگری برای رسیدن به پلی‌آف می‌جنگیدند.

مربی دروازه‌بانان الوند همدان با بیان اینکه از لحظه اول برای برد به میدان آمدیم، گفت: برای اینکه حداقل کورسوی امید خود برای رسیدن به پلی‌آف را از دست ندهیم در زمین مسابقه حاضر شدیم.

وی ادامه داد: محرومیت سه نفر از اعضای کادر فنی ما در این مسابقه بسیار تأثیرگذار بود.

کاشی با بیان اینکه یک یا دو اشتباه فردی بازیکنان ما سبب کسب نتیجه تساوی در این بازی شد اظهار کرد: می‌توانستیم برنده این بازی باشیم اما باز هم خدا را شکر می‌کنیم که حداقل یک تساوی از اهواز کسب کردیم.

وی با اشاره به عملکرد درخشان هادی‌ زرین‌ساعد در این بازی بیان کرد: زرین‌ساعد یکی از بهترین‌های ما در این مسابقه بود که شاید بیش از پنج تک به تک را از بازیکنان اهوازی گرفت و ستاره میدان مسابقه بود.

مربی دروازه‌بانان الوند همدان درباره شرایط دروازه‌بانان الوند تصریح کرد: در این فصل الوند از لحاظ دروازه‌بانی اصلاً مشکلی نداشت، ما سه دروازه‌بان جوان و با انگیزه داریم که هر کدام لیاقت حضور داشتن در درون دروازه‌ الوند را دارند.

وی درباره بازی‌های آینده الوند در سال 92 اذعان کرد: سه بازی بسیار سخت و سنگین را در پیش داریم تا حداقل مزد زحمات خود را با حضور در پلی‌آف بگیریم.

کاشی‌ خاطرنشان کرد: تیم گسترش که از جمع تیم‌ها جدا شد و مستقیم به لیگ برتر صعود خواهد کرد اما فعلاً سه تیم الوند، نفت مسجد سلیمان و مس سرچشمه برای حضور در پلی‌آف با هم جنگ خواهند داشت.

وی در پاسخ به خبرنگار ورزشی فارس همدان درباره شرایط سال 91 گفت: سال 91 برای مجموعه الوند سال بسیار خوبی بود، صعود به لیگ دسته اول و کسب نتایج درخشان در این لیگ سال خوبی را برای ما رقم زد.

کاشی ابراز کرد: متاسفأنه کمی از داوری‌های لیگ دسته اول صدمه خوردیم و این شرایط باعث شد نتوانیم بهتر عمل کنیم و جایگاه بهتری داشته باشیم.

وی درباره کادر فنی الوند اظهار کرد: کادر فنی الوند یکی از بهترین کادر فنی‌های لیگ دسته اول است که موفق شده با وجود نخستین حضور در لیگ دسته اول بهترین نتایج را کسب کنند.

مربی دروازه‌بانان الوند همدان با اشاره به عملکرد خبرگزاری فارس در سال 91 بیان داشت: خبرگزاری فارس یکی از فعالترین خبرگزاری‌های کشور است و باید از این مجموعه تشکر کنم که در همه حال اخبار تیم الوند را به خوبی انعکاس داده‌اند.

تیم فوتبال الوند همدان در ادامه لیگ دسته اول فوتبال (جام آزادگان) در هفته بیست و سوم موفق شد با نتیجه دو بر دو استقلال را در اهواز متوقف کند.

الوند در سال 91 عملکرد مناسبی را داشت و هم اکنون با 39 امتیاز در رتبه سوم گروه الف لیگ دسته اول قرار دارد و همچنان این تیم همدانی یکی از شانس‌های رسیدن به پلی آف است.

این تیم در هفته بیست و چهارم در تاریخ 10 فروردین 92 در همدان میزبان تیم پارسه ایرانیان است.

انتهای پیام/89018/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول