اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی مازندران خبر داد

سرمایه‌گذاری 39 میلیاردی در ایستگاه‌های سی ان جی مازندران / نوروز مشکل سوخت نداریم

خبرگزاری فارس: مدیر عامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی مازندران منطقه ساری از سرمایه‌گذاری 39 میلیارد تومانی در بخش ایستگاه سی ان جی در مازندران خبر داد.

سرمایه‌گذاری 39 میلیاردی در ایستگاه‌های سی ان جی مازندران / نوروز مشکل سوخت نداریم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، محمدمهدی قرایی ظهر امروز در جمع خبرنگاران در نشستی خبری با اعلام اینکه انبار ذخیره‌سازی ساری و نکا در حوزه شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی مازندران منطقه ساری قرار دارد، اظهار کرد: تامین سوخت استان‌های شمالی از ماموریت‌های این شرکت است.

وی با تاکید بر اینکه شرکت منطقه نفت ساری از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، ادامه داد: مخزن گاز مایع شمال کشور نیز در شهرستان نکا مستقر است.

قرایی از فعالیت 171 نفت‌کش در مازندران خبر داد و تصریح کرد: در مازندران 98 مجاری عرضه بنزین فعالیت می‌کنند.

این مسئول با اشاره به افتتاح سی ان جی‌های مورد نیاز در مازندران اضافه کرد: 17 جایگاه نیز در مرحله افتتاح قرار گرفته است.

مدیر عامل شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی مازندران منطقه ساری اعلام کرد: در سال جاری 237 میلیون متر مکعب گاز سی ان جی در مازندران توزیع شده است.

وی با اعلام فراهم کردن نفت کوره نیروگاه بزرگ کشور در مازندران، ارزش این مقدار سوخت را بیش از یک میلیارد و 770 میلیون لیتر نفت کوره برشمرد.

قرایی از افتتاح جایگاه دو منظوره جدید در روز جاری در شهرستان بابل خبر داد و افزود: تعداد جایگاه‌های دو منظوره مازندران با افتتاح این مرکز به 37 جایگاه می‌رسد.

قرایی از سرمایه‌گذاری 39 میلیارد تومانی در بخش ایستگاه سی ان جی در مازندران خبر داد و گفت: فقط در بخش تعمیر و تامین تجهیزات نیز دولت 6 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری کرده است.

وی تعهد دولت و شرکت نفت در کمک به ساخت پل ذغال چال ساری را 3 میلیارد تومان اعلام کرد و اظهار داشت: شرکت نفت تاکنون بیش از 2 میلیارد تومان در این بخش هزینه کرده است.

قرایی با اعلام اینکه در نوروز امسال مشکل سوخـ‌ت‌رسانی نداریم، تصریح کرد: سهمیه گازوئیل کشاورزان نیز که شامل 45 میلیون لیتر بوده است به سازمان جهاد کشاورزی داده شده است.

وی تکنولوژی تجهیزات سی ان جی را وارداتی عنوان کرد و اضافه کرد: اگر تکنولوژی این بخش بومی شود می‌توانیم از صاحبان صنعت و تکنولوژی این بخش حمایت کنیم.

انتهای پیام/2296/غ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول