اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قم خبر داد

نصب 8 المان نوروز در مناطق مختلف قم

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قم گفت: در آستانه فرا رسیدن فصل بهار و سال جدید، هشت المان و نماد نوروز در هشت منطقه شهری کلانشهر قم نصب خواهند شد.

نصب 8 المان نوروز در مناطق مختلف قم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، سید محمد موسوی اظهار کرد: هشت المان و نماد فرهنگی با مضامین نوروز و هفت سین در حال تهیه و ساخت است که در آستانه فرا رسیدن سال جدید در مناطق هشتگانه قم نصب خواهند شد.

وی ادامه داد: این المان‌ها در قالب چهار طرح «سال نو مبارک»، «بهار»، «ماهی نوروز» و «جام ماهی» با ترکیبی از نمادهای سفره هفت سین همچون سیب و سبزه و نیز مزین به ذکر «یا مقلب القلوب والابصار» دعای تحویل سال، توسط برش لیزری از متریال آهن تهیه شده و با رنگ روغن در حال رنگ‌آمیزی و آماده‌سازی نهایی است.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قم افزود: با هماهنگی‌های صورت گرفته با مسئولین و شهرداران مناطق و نواحی شهرداری مناطق هشتگانه قم، با تعیین محل‌های برنامه‌ریزی شده برای نصب المان‌های نوروز، مراحل نصب احجام به زودی تکمیل می‌شود و نشانی‌های مذکور به اطلاع شهروندان خواهد رسید.

انتهای پیام/2258/و/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول