اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد حوادث غیرمترقبه سمنان:

محور سمنان - دامغان بازگشایی شد

خبرگزاری فارس: رئیس ستاد حوادث غیرمترقبه شهرستان سمنان گفت: محور گردنه آهوان سمنان به دامغان با همت و تلاش راهداران سخت‏کوش بازگشایی شد.

محور سمنان - دامغان بازگشایی شد

حسن سعدالدین دقایقی پیش در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در سمنان اظهار داشت: با عنایت به اطلاع قبلی از تغییرات جوی و کاهش سریع دمای هوا و بارش برف و باران در شهرستان سمنان، از شب گذشته پیش‏بینی‏های لازم در محورهای جاده‏ای شهرستان صورت گرفت.

وی تصریح کرد: از تردد خودروهایی که مجهز به زنجیر چرخ نبودند، جلوگیری به عمل آمده است.

رئیس ستاد حوادث غیرمترقبه شهرستان سمنان افزود: در گردنه آهوان سمنان، بوران، برودت هوا و یخ‏زدگی سطح جاده و کاهش شدید دید رانندگان بروز تصادفاتی در این محور را به همراه داشت که برای حفظ جان مسافران و پیشگیری از تصادفات در شب گذشته با هماهنگی دستگاه‏های عضو ستاد حوادث شهرستان نسبت به پیش‏بینی محل اسکان مسافران اقدامات لازم صورت گرفت.

سعدالدین ادامه داد: با تدارک سالن ورزشی کارگران ، سالن وحدت 17 شهریور، سالن بهشتی سمنان و امامزاده یحیی (ع) و امامزاده علی بن جعفر(ع) و امدادرسانی به مسافران در راه مانده، در اسرع وقت به هم‏وطنانمان رسیدگی شد.

وی ضمن تقدیر از رئیس اداره راه و ترابری سمنان و همکاران و راهداران در گردنه آهوان که تا ساعت سه بامداد با تلاش فراوان نسبت به رسیدگی به این محور تلاش کردند، ادامه داد: با پیش‏بینی به‏موقع و برنامه‏ریزی دقیق می‏توان از بروز سوانح و تصادفات در حوادث طبیعی از جمله بارندگی‏ها و یخ‏زدگی‏ها در نقاط حادثه‏خیز سمنان پیشگیری کرد.

رئیس ستاد حوادث غیرمترقبه شهرستان سمنان گفت: با تلاش مستمر، قادر خواهیم بود تا امنیت و آرامش مسافران و زائران بارگاه ثامن‏الحجج، علی‌ابن‌موسی الرضا(ع) را تضمین کنیم.

سعدالدین به آمادگی کامل ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی در شهرستان سمنان اشاره و تصریح کرد: با اهتمام مدیران عضو ستاد شهرستان، هیچ‏گونه مشکلی در ارائه خدمات به مسافران نوروزی وجود ندارد و سمنان میزبان مناسبی برای مسافران نوروزی خواهد بود.

انتهای پیام/2249/ر30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول