اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست هیئت بیماران خاص و ناشنوایان اصفهان:

تاکنون برای فعالیت در «هیئت بیماران خاص اصفهان» ریالی دریافت نکرده‌ایم

خبرگزاری فارس: سرپرست هیئت بیماران خاص و ناشنوایان استان اصفهان گفت: از سال 84 تاکنون که مسئولیت هیئت را داشته‌ام، به همراه دبیر، نایب رئیس و حسابدار هیئت ریالی دریافت نکرده‌ایم.

تاکنون برای فعالیت در «هیئت بیماران خاص اصفهان» ریالی دریافت نکرده‌ایم

عباس یزدان‌پناه امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: هیئت بیماران خاص از ابتدای تاسیس تاکنون شرایط خاصی داشته و مبنای فعالیت آن حمایت از بیماران خاص در عرصه ورزش بوده است.

وی با بیان اینکه هزینه جاری هیئت و بودجه لازم برای اعزام تیم‌ها از هزینه شخصی تأمین می‌شود، ادامه داد: از ابتدای سال جاری تاکنون 2 میلیون تومان از اداره کل ورزش و جوانان بودجه دریافت کرده‌ایم.

سرپرست هیئت بیماران خاص و ناشنوایان استان اصفهان تصریح کرد: با این حال هزینه‌های هیئت که پس از ادغام با هیئت ناشنوایان ورزشکاران بیشتری را تحت حمایت خود دارد، حدود 37 میلیون بوده است اما با این حال تاکنون از هیچ شخصی درخواست کمک نداشته‌ام.

وی با اشاره به ثبت نامش برای ریاست هیئت بیماران خاص و نا‌شنوایان استان اصفهان اضافه کرد: در صورتی که رأی اعتماد مجمع را دریافت کنم، به مسئولیت خود در این هیئت ادامه می‌دهم زیرا هدف من خدمت است اما در غیر این صورت با کمال میل این پست را به فرد دیگری تحویل می‌دهم.

یزدان پناه به لغو مجمع انتخاباتی این هیئت در هفته گذشته اشاره و تاکید کرد: به دلیل سفر مسئولان فدراسیون به ترکیه مجمع هفته گذشته برگزار نشد و در صورتی که مشکل خاصی به وجود نیاید، روز سه شنبه به انجام می‌رسد.

انتهای پیام/63006/صا20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول