اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در قزوین

رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی بزرگسالان کشور آغاز شد

خبرگزاری فارس: سوت آغاز هفتاد و سومین دوره رقابت‌های کشتی آزاد بزرگسالان کشورمان از دقایقی قبل در قزوین زده شد.

رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی بزرگسالان کشور آغاز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، در این دوره از رقابت‌ها که با عنوان یادواره سرلشگر خلبان شهید عباس بابایی آغاز شده است، 231 کشتی‌گیر از 32 استان کشور به مدت دو روز با یکدیگر رقابت می‌کنند.

در بخش تیمی در مجموع 33 تیم حضور دارند که تیم کشتی آزاد بزرگسالان استان قزوین با توجه به امتیاز میزبانی با دو تیم در این مسابقات حضور خواهد داشت.

هفتاد و سومین دوره مسابقات کشتی آزاد بزرگسالان قهرمانی کشور بدون شک از سطح بالایی برخوردار است، به این دلیل که کشتی‌گیران برتر این دوره از رقابت‌ها به طور مستقیم جواز حضور در نخستین اردوی تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان کشورمان را که 21 فروردین ماه سال آینده در تهران برگزار می‌شود، کسب می‌کنند.

در جریان رقابت‌های کشتی آزاد بزرگسالان قهرمانی کشور به طور حتم رسول خادم کشتی‌گیر مطرح اسبق و مدیر فنی فعلی تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان کشورمان هم حضور دارد تا از نزدیک در جریان برگزاری این رقابت‌ها قرار گیرد.

البته شنیده‌ها حاکی از آن است که محمد طلایی، علیرضا رضایی، غلامرضا محمدی و رضا لایق مربیان تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان کشورمان هم این رقابت‌ها را از نزدیک نظاره‌گر هستند تا بتوانند کشتی گیران فنی و تکنیکی اوزان مختلف را شناسایی کنند.

در این دوره از رقابت‌های کشتی آزاد بزرگسالان قهرمانی کشور 18 داور بین‌المللی از کشورمان کار قضاوت این دوره از مسابقات را بر عهده دارند که در این بین نام غلامرضا طاهرخانی داور درجه دو بین‌المللی قزوین هم به چشم می‌خورد.

در این دوره از رقابت‌ها بهمن طالبی به عنوان سرپرست فنی داوران، حسن شریف به عنوان سرپرست فنی مسابقات و علی گرومرودی و محمد ابراهیم امامی نیز به عنوان اعضای کمیته فنی کار نظارت فنی را بر عهده می‌گیرند.

انتهای پیام/77004/صا20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول