اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از فردا صورت می‌گیرد

برگزاری رقابت‌های کشتی آزاد بزرگسالان کشور در قزوین

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت کشتی استان قزوین از برگزاری رقابت‌های کشتی آزاد بزرگسالان کشور از فردا در قزوین خبر داد.

برگزاری رقابت‌های کشتی آزاد بزرگسالان کشور در قزوین

فرشاد محمدحسینی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار داشت: هفتاد و سومین دوره مسابقات کشتی آزاد بزرگسالان کشور، جام سرلشگر شهید عباس بابایی از صبح فردا با حضور 231 کشتی‌گیر از 32 استان کشور در سالن شهید بابایی قزوین آغاز می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در بخش تیمی این مسابقات در مجموع 33 تیم حضور خواهند داشت، افزود: تیم کشتی آزاد بزرگسالان استان قزوین با توجه به اینکه از امتیاز میزبانی سود می‌برد با دو تیم در این رقابت‌ها حضور پیدا خواهد کرد.

محمدحسینی عنوان کرد: در این رقابت‌ها کشتی‌گیران استان‌های مختلف کشور بدون شک با آمادگی کامل حضور پیدا خواهند کرد، زیرا تیم‌های اول تا سوم این دوره از مسابقات به طور مستقل می‌توانند در رقابت‌های بین‌المللی کشتی جام تختی که 18 اردیبهشت ماه سال آینده در بابلسر برگزار می‌شود، شرکت کنند. 

دبیر هیئت کشتی استان قزوین عنوان کرد: نفرات برتر هفتاد و سومین دوره رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی کشور به طور مستقیم جواز حضور در نخستین اردوی انتخابی تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان کشورمان را که 21 فروردین ماه سال آینده در تهران برگزار می‌شود، کسب می‌کنند.

وی یادآور شد: در این دوره از مسابقات کشتی آزاد بزرگسالان قهرمانی کشور به طور حتم رسول خادم مدیر فنی تیم‌های ملی کشتی آزاد کشورمان به همراه محمد طلایی، غلامرضا محمدی، علیرضا رضایی و رضا لایق مربیان تیم‌های ملی در سالن شهید بابایی حضور پیدا می‌کنند تا رقابت کشتی‌گیران را از نزدیک تماشا کنند.

محمدحسینی عنوان کرد: 18 داور بین‌المللی کشورمان نیز کار قضاوت برگزاری این دوره از رقابت‌ها را بر عهده خواهند داشت که در این میان نام غلامرضا طاهرخانی داور درجه دو بین‌المللی قزوین نیز به چشم می‌خورد.

وی عنوان کرد: بهمن طالبی به عنوان سرپرست فنی داوران و علی گرومردی از اردبیل و محمد ابراهیم امامی از تهران به عنوان اعضای کمیته فنی در این مسابقات کار نظارت فنی رقابت‌های کشتی آزاد بزرگسالان کشور را بر عهده دارند.

انتهای پیام/77004/غ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول