اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین فرماندهی انتظامی استان قم:

پلیس قم امید باند سارقان حرفه‌ای را به یأس تبدیل کرد

خبرگزاری فارس: جانشین فرماندهی انتظامی استان قم از شناسایی یک باند سارقان حرفه‌ای در استان خبر داد و گفت: پنچر کردن خودرو و سرقت وجه نقد از داخل آن شیوه سارقان بود که به یأس تبدیل شد.

پلیس قم امید باند سارقان حرفه‌ای را به یأس تبدیل کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از پایگاه خبری پلیس، محمدرضا میرحیدری با بیان اینکه پلیس قم امید باند سارقان حرفه‌ای را به یأس تبدیل کرد اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت داخل خودرو که متهمان پس از پنچر کردن خودرو مشتریان بانک‌ها اقدام به سرقت وجه نقد از داخل خودرو می‌کردند ضمن تعامل و همکاری گسترده با مسئولان بانک‌های استان موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی قم قرار گرفت.

وی افزود: پس از بازبینی دوربین بانک‌ها و به دست آوردن تصاویر متهمان، شناسایی و دستگیری متهمان در قالب گشت‌های غیرمحسوس انجام شد و در نهایت متهم اصلی که به وسیله یک میله آهنی نوک تیز در حال پنچر کردن خودرو مشتری بانک بود دستگیر شد.

فرمانده انتظامی استان قم گفت: متهم ابتدا منکر هرگونه سرقت بود که در ادامه با رویت تصاویر وی و دو نفر از همدستانش در سرقت‌ها به ناچار لب به اعتراف گشود.

وی با بیان اینکه هر سه نفر متهم اهل یکی از استان‌های غربی کشور هستند و برای انجام سرقت‌ها در قم حضور داشتند، گفت: پس از اعتراف به 24 فقره سرقت تمام مالباختگان نیز شناسایی شدند.

انتهای پیام/2258/ب/چ3000 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول